Saturday 27 April 2013

25-26.rész

Sziasztok!Egybe hozok két részt és akkor nem kell annyit várni.Viszont akkor most el tartanék egy kis szünetet amíg fejlesztek a blogon.De azért még válaszoljatok a kérdésekre.
Nem szoktam ilyet de : ajánlott zene :)

25.rész - De még van vagy 1 hónap!

-Na még ki van?- fújtam ki fáradtan a levegőt.
-Még anya és Gemma.- válaszolt.
-Kezd fáradni a szám ettől a sok, "köszönjük"-től.- sóhajtottam fel.
-Akkor segítek rajtad.- vigyorodott el, majd megcsókolt.
-Harry!- hallottam meg Anne hangját.
-Anya.Szia.- ölelte át, majd tátogott nekem egy "bocsi"-t.
-Hello Anne.- mosolyogtam rá.
-Jaj drága menyecském.- szorított magához.
-Anne, Anne.- motyogtam.
-Anya, nyugi már.- szólt rá Harry, mire elengedett.
-Ne haragudj.- nézett rám, majd megráztam a fejem.
-Gemma?- értetlenkedett Harry.
-Itt vagyok.- szólalt meg mögöttünk egy halk hang.- Annyira sajnálom...
Harry rögtön átölelte.
Nekem még mindig fájtak a szavai.Még mindig fájt az amit állított róla.Még mindig fáj azt amit tett.
"-Kiteszed neki a szívedet, lelkedet és ő csak kihasznál!De te ezt nem látod!- hallottam Gemma hangját.- Oda adod neki a szíved, megteszel érte mindent de az a csaj csak kihasznál téged!Csak azért van veled, mert híres vagy!- kiabált. 
-Ez egyáltalán nem igaz!És ezt most hagyd abba!- szólt rá Harry. 
-Nyisd már ki a szemed drága öcsém és vedd észre azt ami igaz!Hányszor volt már az, hogy más szájába látták?És ha ez nem lenne elég, még a legjobb haveroddal is kikezdett!Van két szép szemed, használd végre!
-Miért utálsz?Miért?Mi tettem?- nyitottam be.- Mivel ártottam neked, hogy így elítélsz?Miért hiszel rólam ilyeneket?Miért kell rólam ilyeneket mondanod?Miért?- értetlenkedtem.
-Csak nem akarom, hogy tönkre tett az öcsémet!Nem akarom...
-Nem vagyok olyan akinek hiszel!Nem vagyok olyan, mint más!Nem akarom kihasználni az öcsédet!- kiabáltam."

-Adry.- szólalt meg, majd közelebb lépett hozzám.- Annyira sajnálom.Tényleg!Őszintén!- nézett rám.- Csak, annyira szeretem Harry-t, hogy féltékeny voltam, hogy ennyit vagy vele.Hiányzott a kisöcsém.- magyarázkodott.
-Gemma, ez még nem jelenti azt, hogy ilyeneket kell mondanod rám, úgy, hogy nem is ismersz.- emeltem ki a végét.- Ha bajod van velem akkor mond meg!
-Tudom és pont ezért kérem a bocsánatod...- sütötte le a szemét.
-Aj...hogy tudjak haragudni rád, ha ilyenkor olyan aranyos vagy, mint Harry!?
Felnézett rám és elmosolyodott, majd megölelt.
-Gemma, kérlek.- toltam el.- Ezt nem jelenti azt, hogy barátok vagyunk.
-Tudom.- kacsintott rám.
-Nem Gemma.Komolyan mondtam.
-Oké.- mosolyodott el.
[2 hónap múlva]
-Your voice is beautiful.- fejeztük be az utolsó számot az albumra.
Jeffrey, ugyan is tegnap visszatért, és ma fel akarta venni a dalt, hogy ne keljen vele foglalkoznunk többet.
-Oké, csajok végeztünk.Az AA első albuma, 'Ability Ably' néven, most már hivatalosan is kész.- kiáltott fel a végén.
-Áááá!!- sikítottunk fel mindketten.
-Várj, várj!Csinálok egy képet.- szólalt meg, majd előkapta a telefonját.- Uh...van egy üzenetem.- meredt rá a képernyőre, majd kipillantott az ablakon Niall-re.
-Képes volt leírni üzenetbe, hogy szeret?- kérdeztem.
-Aha.- nevetett fel.
Hirtelen fura érzésem lett.A hasamhoz kaptam.
Ash pedig felém fordult.
-Hé, mi a baj?- vette el az arca elől a telefont.
-Ash, azt hiszem elfolyt a magzatvíz.- mondtam, amit egy összehúzódás követett.
-Minden rendben?- szólt bele a mikrofonba Harry.Vettem egy mély levegőt, majd kisétáltunk az ajtón.
-Srácok.- szólaltam meg.
-Minden rendben?- szaladt mellém Harry.Ránéztem.- MOST?- kiáltott fel.Bólintottam.- De még van vagy 1 hónap!- értetlenkedett.
-Harry.Ezt a babáknak mond!- mondtam ingerülten.
-Elfolyt a magzatvíz?- szólalt meg Lou.
-Harry be kell vinned a kórházba.
-Ja..persze.- kapta el a karom, majd besétáltunk a liftbe.
*Ash szemszöge*
-Lassan lélegezz.- nyugtattam tesómat, majd egy nyikorgást hallottunk és megállt a lift.
-Mi a franc történt?- kiáltott fel Adry.
-Azt hiszem megállt a lift.- szólalt meg Harry.
-Mi van?!- esett bele a karjaimba.
-Nyugodj meg!Nincs semmi baj!
-Még is, hogy ne lenne baj?- kiabált rám.- Ash, itt ragadtuk és szülni fogok!
Elképedtem a hangján.Sosem féltem, de most megijedtem tesómtól.
-Szívem, nyugodj meg.- nyugtatta Harry.
-Inkább csináld meg azt a rohadt liftet!- ordított rá.
-Jó, oké...- fordult el.
-Azért nem kéne kiabálnod.- szólaltam meg.
-Ash, hagyd.- nézett rám Harry.
*Louis szemszöge*
-Kész van?Kész van?Kész van?- idegeskedtem.
-Nyugodjon már meg!- szólt rám a karbantartó, aki jelenleg a liftet csinálja.
-Hogy nyugodjak meg miközben bent van a hugom aki épp szülni fog!?- értetlenkedtem.
-Lou.- húzott arrébb Liam.- Ott van vele Ash és Harry.Ha kell ők is levezethetik a szülést.Annyira nem hülyék.
-Jó tudom...- sóhajtottam fel nyugtatáskép.
-Megtaláltuk a vezérlőt!Tudunk felük beszélni!- rohant oda hozzánk Niall, majd elvezetett minket a vezérlőhöz.
-Skacok minden rendben?- szóltam bele a mikrofonba, mire Adry felkiáltott az összehúzódástól.
-Ja, azt hiszem...- szólalt meg Harry.
-Szedjétek már ki őket belőlem!
-Vagy mégsem...- mondta Ash.
-Nyugodjatok meg, már a karbantartó dolgozik a helyzetet.Pár perc múlva el fog indulni a lift.- vette ki a kezemből Liam a mikrofont.
-Nem bírom...
-Te jó ég!- szólalt fel Harry.
-Most el ne ájulj!- kiabált Adry.
-Nem fogok!- szólt vissza.
-Srácok!- kiáltott fel Adry, majd egy csilingelő hangot hallottunk...

26.rész - Louis

Kinyílt a lift, majd amint megláttam a húgom, minden kiesett.
[---]
-Mi történt?- kiáltottam fel.Meglepetten vettem észre, hogy az egyik kanapén feküdtem a másikon pedig Adry és Harry ült a két kis kölyökkel.
-Elájultál.- nevetett fel Ash.
-Legalább nem Harry.- nevetett Adry.
-Na, szóval akkor mi van?Mennyi esett ki?- értetlenkedtem.
-Egy fél óra körülbelül.- válaszolt Liam.
-És akkor most mi van?- néztem rá tesómra.
-Semmi.- vigyorgott rám.
-Nyögje már ki valaki, hogy most mi a neműk!- szólaltam fel.
-Lou.- fordult felém Harry.- Ő itt az unokaöcséd.
-Ő pedig az unokahúgod.- mosolygott Adry. 
-Istenem, de aranyosak!- kaptam a számra.- Megfoghatom?- néztem tesómra, majd rám mosolygott és a kezembe adta.
Rá mosolyogtam, majd végig simítottam az arcán.Csendesen aludt.
Nagybácsi lettem!Jó, igaz, nem vér szerinti, de az most nem lényeges.
-Mi a nevük?- kérdeztem.
-Akit most a kezedben tartasz ő Darcy Amy Styles.- válaszolt Harry.- Remélem nem kell megmagyaráznom.- nevetett fel.
-Ő pedig Harold...- akadt el Adry.- Még nem adtuk neki második nevet.- gondolkodott el, majd Harry-re nézett és mindketten elmosolyodtak.
-Lou, nagyon megharagudnál ha a kölyök második neve Louis lenne?- nézett rám Harry.
-Megharagudni?- kerekedtek ki a szemeim.- Dehogy!Sőt...- mosolyogtam.
-Akkor azt hiszem bemutatom neked a fiam.Harold Louis Styles.- mosolyodott el Hazza.
-Harry...tényleg?- kérdeztem.
-Tessék.- nézett rám.
-Nem..Arra gondoltam, hogy komolyan Harry a neve?
-Igen.Miért ne?
[---]
*Adry szemszöge*
-Jó éjt, kicsinyeim.- csuktam be a gyerekszoba ajtaját.
-Hát...Ez is megtörtént.- mosolygott Harry.- Apa lettem.
-Szülők lettünk.- csókoltam meg.
-Azért kicsit hiányozni fog, ez a nyugalom.
Megfogtam a kezét és behúztam a szobába.
-Őrült egy nap.- döntött le óvatosan az ágyra, majd megcsókolt.
-Harry.- toltam el.- Fáradt vagyok.
-Tudom...bocsi.- gurult le rólam.
-Nem haragszom.- fordultam felé.- Viszont most elmegyek zuhanyozni.- pattantam fel a helyemről, majd bevonultam a fürdőbe.Levettem magamról a ruhát és a tükörbe néztem.Kezem a hasamra tettem.Furcsa volt így látnom magam.
-Terhesség után ez jellemző.- szólalt meg mögöttem.
-Úgy értettem egyedül zuhanyzok.- fordultam el a tükörtől.
-Hé!- fordított maga felé.- Gyönyörű vagy.- nézett a szemembe.- Ez a következménye.De engem nem érdekel!- fogta meg az arcom.- Szeretlek.
-Én is szeretlek.- mosolyodtam el, majd megcsókoltam.- De tényleg egyedül akarok zuhanyozni.
-Jó, értem.- mosolygott rám, majd ki ment az ajtón.
Felsóhajtottam, majd egy pillanatig becsuktam a szemem.
Képes leszek visszafogyni?Azt hiszem ez az egyetlen amibe nem gondoltam bele...
Engedtem egy kellemes zuhanyt, majd beálltam alá.
Általában zuhany alatt mindig gondolkozni szoktam...vagy énekelni, de most a kölykök alszanak ezért inkább az utóbbit hagyjuk.
Most már nem ketten vagyunk, hanem négyen.De fura még csak belegondolni is.Persze jó irányban...
Te jó ég!Anya lettem!Anya vagyok...
Na akkor van egy kis hírem :)
Ez volt az "1. fejezet". Máshogy nem tudom mondani.
A nagy újítás után jön a 2.fejezet.
Ami lehet eltart egy darabig, ugyan is a másik gépemen van rajta az összes kép és nem indul be.Lehet, hogy elvesztek a képek, de azért nem adom fel a reményt.
Szóval akkor egy kis idő után találkozunk a 2.fejezet 1.részénél!
Kérdések : 
1. Hogy vagy?
2. Írsz kommentet?
3. Szereted a citromos fagyit?
4. Mi a véleményed a részről és a babák nevéről?

No comments: