Monday 31 December 2012

4.rész - Az első feladat

-Gratulálok mind a 120 embernek..Örülünk, hogy itt vagytok.- szólalt meg Nicole.
-Az első feladatotok az, hogy 5-6 fős csoportokat alkotva előadtok nekünk egy dalt.- folytatta Simon.
-Pár óra alatt összhangban kell dolgoznotok fent a színpadon.Ezzel tudjuk megfigyelni hogy alkalmazkodtok a csapat munkához.- fejtette ki a feladatot Gary.
-Mindenki adjon bele apait-anyait!Sok szerencsés minden versenyzőnek!- mosolygott Louis. 
Azzal mindenki elvonult és megkezdődött a csoport osztás.
[Fél órával később]
A mi kis csoportunk 5 fős lett és a dalt is megkaptuk.Eric, Tiffany és George a csoporttársunk.
Először kicsit ismerkedtünk, aztán neki álltunk gyakorolni.Mivel (ezen a téren) sajnos ismerem a dal előadóját folyton belecsúsztam az ő hangjába.Én észre se vettem, de Ash igen és ezért kicsit kaptam is.
-Kérlek figyelj már oda!- mondta.
-Sajnálom!Sajnálom!Megpróbálom!- válaszoltam.
-Nyugi!Rendben lesz ez.Vegyél egy mély levegőt és nyugodj meg.- nyugtatott Tiffany.
-Én még mindig nem értem hogy vagy képes ilyenre.- értetlenkedett George.
-Hát én se nagyon.Csak annyit tudok, hogy egész jól tudok ének hangokat utánozni.De van saját hangom is, csak ha nem figyelek oda akkor kicsúszom belőle.- mondtam.
-Hallanátok ahogy a pasija hangját utánozza.- nevetett fel Ash.
-Oh, szóval foglalt vagy...- fordult el Eric.
-És mióta vagy vele?- érdeklődött Tiff.
-1 hónapja.- válaszoltam.- De mi már régebben is voltunk együtt csak...Áh, ez bonyolult!- hallgattam el.
-Akkor mutasd meg a hangot!- nézett rám boci szemekkel George.
-Ööö...oké, de mit...
-What makes you beautiful.- suttogta a fülembe Ash, félbe szakítva engem.- A lassú szólót.- folytatta.
-Oké.- válaszoltam.Vettem egy mély levegőt majd elkezdtem.- Baby you light up my world like nobody else.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.But you when smile at he ground it aint hard to tell, you don't know...- fejeztem be.
-Neeee!- szólalt meg Tiffany.
-Ez most komoly?- kerekedtek ki Eric szemei.
-Harry Styles a barátod?- kérdezte George.
-Próbálhatunk?- vágtam közbe.
-Először válaszolj!- parancsolt rám Tiff.
-Igen ő, de próbálhatnánk?- tereltem a témát.
-Hát, oké...- adtak választ.
Elkezdtük újra a dalt és most nem csúsztam át az előadó énekébe.
Még egy fél órát gyakoroltunk szöveggel, majd tartottunk egy 10 perces szünetet.
-Az normális ha ideges vagyok?Mert most teljesen remegek.- emelte fel a kezét Ash.
-Hú, de tényleg remegsz.- nevettem.- Nyugi!Nem lesz baj!Ügyesek vagyunk.- mosolyogtam rá.
-Te, hogy nem vagy ideges?- értetlenkedett.
-Mert tudom, hogy úgy is kiesünk.Nem mindegy?Nem azért jöttünk, hogy megnyerjük.- mosolyogtam tovább.
-Igaz-igaz.- hajtotta le a fejét.
-Csajok!Próbálhatunk?- jött oda Tiffany.
-Persze.- álltunk fel.
Már szöveg nélkül gyakoroltunk és szerintem egész jól ment.
[Előadás]
A mi csapatunk következett ezért felmentünk a színpadra.Majd elkezdtük a dalt.George énekelt először, majd Tiffany akit Ash követett.Eric folytatta és én fejeztem be a számot.
A közös nagyon jól hangzott.Kiegészítjük egymást.Tökéletesen hangzott mindenki hangja.Szerintem még az enyém is.
Lementünk a színpadról és vártunk...
[Hirdetés előtt]
Azért 120 ember nem kevés.Még 5-6 fős csoportokban sem.Mire minden csapat előadja a dalát, eltart egy ideig.Aztán még a mentoroknak is dönteniük kell.Mi pedig eléggé az elején voltunk úgy, hogy jócskán volt időnk idegeskedni.
Közben elég jól megismerkedtünk a többiekkel.Eric például nagyon jó szakács és azt mondta majd ha kiesik (...) süt nekünk braunit.Tiffany remek táncos és kiderült, hogy egy rövid ideig Danielle-el volt csapatban még anno az X-factorban.Erről majd megkérdezzük Dani-t.George-ról viszont semmi új dolgot nem tudtunk meg róla, csak azt, hogy nagyon visszahúzódó és zárkózott.Rólunk pedig megtudták, hogy végül is honnan ismerjük a 1D-t.Hát azért én az egyik tag barátnője vagyok, a másiknak pedig a tesói vagyunk.
Egyszer csak szólítanak minket.Felálltunk és felmentünk a színpadra.
-Sziasztok.- köszöntött Gary.
-Nem hiába vagytok így fent.- Simon.
-Mert ugyan az a döntésünk számotokra.- folytatta Nicole.Majd Louis szólalt meg.Itt már én is idegeskedtem.
-A döntésünk az...
  
Nos, szóval itt a kövi rész.Remélem elég hosszú lett.Bocsi az eddigi rövidekért, csak az elején a részek elég rövidek lesznek még.Nem ezek az utolsó tartalmatlan fejezetek.Higgyetek nekem, hogy rengeteg izgalom lesz, de azokat valahogy fel kell építenem, és csak ilyen béna részekkel tudom.Nagyon sajnálom!Ne haragudjatok!
Amúgy úgy döntöttem, hogy felteszek pár kérdést amire válaszolhattok kommentben (és remélem fogtok is), hogy ne csak egy tartalmatlan hozzászólást kapjak.
Kérdések : 
1. Hogy telik a szilvesztered?
2. Hol töltöd a 0:00 órát ma?
3. Szeretnél több képet a részekbe vagy csak simán legyenek hosszúak?
4. Téged zavar ha valaki zajong a szobán kívül mi közben aludni akarsz?
(Tudom, hogy az utolsó 2 kérdésnek semmi köze egymáshoz...)
U.I : B.U.É.K mindenkinek! :D Köszönöm, hogy ezt a csodálatos évet mellettem is töltöttétek!Imádlak titeket ♥ 
Remélem 2013-ban is itt lesztek velem! :D

4 comments:

hunczuth said...

Sziaa
1. Otthon, és kimegyek megnézni a tüzijátékot
2. Kin fagyoskodtam miközben néztem és fotoztam azt a rohat tüzijàtékot úgy h nem is figyeltem mennyi.az idő :/
3.szerintem legyenek képek és nagyon de nagyon de nagyon hossszúak legyenek a részek :)
4.IGEN KURVÀRA!!! Főleg amikor anyum barátjának a lánya és a 2 igen KÈT hugom susmusolnak éjszaka mert szerintük az tök buli hogy sokáig fenn maradnak (max 22:00-ig bírják) miközben én agyfaszt kapok mert nem tok aludni. De már az isten tudja milyen poziciot felvettem h eltudjak aludni de az lett a vége h a lábam belecsavarodott abba a szar pokrócomba és lezuttyantam a kényelmes pihi-puhi ágyamból oda a hideg kemény utálatos padlóra. -.-"
Kész élvezet volt...ahhhh
B.Ú.É.K. mégegyszer
én is imádlak meg a blogot is <3
chhh hogy nem lennék itt 2013-ban? az itélet napodig üldözni foglak jó? ha nem jó akkor is jó szóóóval xD
puszi :)

Adry said...

Huuuuu XD nekem 2 bátyám van és igazából ilyen problémával nem rendelkezem...
De hé!Nyugi!Türelem rózsát terem!
Én is imádlak <3
Nem tudom csak ezt szokták kiírni...És oké!Arra még várhatsz :D
Köszi :D
viszont ;)

hunczuth said...

ohhh oké lenyukszok az sem érdekel hogy már hajnali tíz órakkor beszélgetnek és az sem hogy fosnak kimenni WCre mert sötétvan
nos oké oké namaszté namaszté ok ez nem vált be akkor szúszá szúszá.... hmm ez már vmivel jobb de nem tökéletes...hmmm áhá megvan ommmmm ommmmm ommmmm... leszarooooooommmmmm... na ez tökéletes nagyábol megleltem a lelkibékét köszönöm testvérem. na jó asszem megártott valami az évek során mert egyre hülyébb vagyok... remélem te még elviselsz..
Külömben milyen ha vannak bátyaid? nekem csak egy nővérem van aki idősebb nálam szóval nem tom.egyépként hol laksz? :)

Adry said...

Azért elvagy XD
Igen persze, hogy elvisellek!Én is ilyen vagyok :D
Hát körülbelül olyan, hogy egész nap (nem mindig) a nagyobbik folyton "bökköd" és csak finoman beszólogat mire én megütöm...Szóval jah XD
A másik a kisebbik bátyám folyton a gép előtt ül, de ahhoz képes rengetegszer veszekedünk és kiabálunk.
De persze szeretem ám őket ♥ :D
Vas megye egy kisebb zugába, Szombathely közelébe :D