Friday 29 March 2013

21.rész - Egy álom

Ültem a kanapén és néztem a nagyon izgalmas és érdekfeszítő műsort ahol épp egy krokodil vadászatáról dumáltak.
Meguntam és kinyomtam, majd kimentem a konyhába.
-Mi jót csinálsz?- kérdeztem drága nejem, majd egy csókot nyomtam ajkaira.
-Öm...Főzök?!- nevetett fel.
-És mit...
-Apa!- szakított félbe egy gyermeki hang.
-Megyek kincsem!- kiáltottam vissza, majd kimentem a konyhából.- Mi a baj angyalom?- guggoltam le kislányom elé.
-Ezt neked csináltam.- nyújtotta felém a kezét.
-Ez gyönyörű.- mosolyodtam el.- Felteszed?- hajtottam előre a fejem, majd apró kezeivel feltette a fejemre a virágból készült koszorút.
-Anya!Nézd meg apát!- kiáltva rohant a konyhába.
-Mit nézzek rajta?- kérdezte értetlenül, miközben kisétált kislányunk kezét fogva.Rám nézett és elnevette magát.Felálltam.
-Ne nevess.- hajtottam le a fejem.
-Lányunk lesz!- ébredtem fel kiáltozva.Adry kómás és fáradt arccal nézett rám.
-Mi van?- értetlenkedtem.
-Lányunk lesz.- ismételtem.
-Harry, ezt még is honnan veszed?- érdeklődött.
-Az előbb álmodtam és kislányunk volt...- válaszoltam.
-Jól van, Harry aludj tovább.- dőlt vissza az ágyban az az oldalára feküdt.
-Ha tényleg kislányunk lesz.- karoltam át a derekát.- Lehet a neve Darcy?- kérdeztem.
-Ezt majd reggel megbeszéljük.- adott választ.
-Légyszi!- kérleltem.- Légyszi!Légyszi!Légyszi!- ismételgettem.
-Jó!Lehet a neve Darcy!- szólalt meg.- Csak had aludjak...- döntötte vissza a párnára a fejét.
-Darcy Styles.- suttogtam.- Milyen jól hangzik már...- erre Adry felnevetett.
-A te neveddel minden jól hangzik.- fordult át a másik oldalára, így szembe került velem.
-Adry Styles.- vigyorodtam el.
-Na aludj!- nevetett fel.
-Miért?Nem tetszik?- értetlenkedtem.
-Imádom.- csókolt meg.
-Csak azért.
[---]
Épp a stúdióban vagyok a srácokkal, mert épp gyakoroltunk a koncertre.
A mikrofont igazítottam amikor Lou megjelent mellettem.
-Jól bánsz a húgommal?- szólalt meg.
-Basszus Lou!- ijedtem meg.- A szívbajt hozod rám.- sóhajtottam.
-De nem válaszoltál a kérdésemre!- ütött vállba.
-Miért hogy bánnék a menyasszonyommal?- vigyorodtam el.Olyan furcsa ezt mondani...Persze örülök neki, csak fura. 
-Még nem szoktad meg?- nézett rám Liam.
-Nem.- vigyorogtam tovább.- Amúgy meg nem is a húgod.Nincs semmi vér szerinti kötödésetek.- néztem rá Lou-ra.
-Mostohatestvér.És az is számít.- forgatta a szemeit.
-Egyáltalán miért csak engem szekálsz?Úgy tudom Niall Ash-sel van.- néztem rá a szőkére.
-Jó, de Niall-ből semmit se lehet kiszedni...- nevetett fel erre Niall.
-Baj ha nem akarlak beengedni a személyesterembe?- kérdezte.
-Igen!- ordított bele az arcába.
-Louis ne kiabálj.- szólalt meg Chad, az új énektanárunk.A régit sikeresen elkergettük.Az agyára mentünk.
Viszont Chad se lesz hosszú ideig velünk, ugyan is képtelen megjegyezni Lou nevét.
-Loueehh!!- kiabált rá Lou.
-Bocs, Louis.- mondta.
-Egyszer megfogom ölni...- súgta oda nekem Lou.
-Nyugi.- suttogtam vissza.- Bírd ki.- tanácsoltam.
-Oké srácok...Mehet?- csapta össze a tenyerét Chad.
*Adry szemszöge*
-És ilyen könnyen belementél?- kérdezte értetlenkedve Ash.
-Fáradt voltam és kitudja meddig zargatott volna vele.- rántottam vállat.- Amúgy is, szerintem szép név az, hogy Darcy.- mosolyodtam el.
-Na és ha fiatok lesz?- értetlenkedett.
-Akkor más lesz a neve.- keltem fel a kanapéról, majd bevonultam a konyhába.
-Amúgy, elég aranyos a pocakod.- nevetett fel.
-És még csak másfél hónapos vagyok....Szerinted félnem kéne?- értetlenkedtem.
-Mikor mész nőgyógyászhoz?
-Öm...Azt hiszem holnap után.- válaszoltam.
-Miért akkor?
-Mert Harry akkor ér rá.- forgattam a szemeim, majd elővettem egy poharat.
-Minek kell ahhoz Harry?
-Mivel férfi nőgyógyászt kaptam...
-Oh, mindent értek.- nevetett fel.- Azért bízhatna benned ha már megkérte a kezed.
-Mondjuk...Végül is megértem.- ültem le az egyik székre, kezembe a pohár szörpömmel.Csak egészségesen!- Melyik pasi örül annak, hogy matatnak a barátnőjében?
-Fúj ne már!Ne fogalmazz így!- undorodott el a tekintete.
-De nem?- kérdeztem rá.
-De.Igazad van.- forgatta a szemeit.
-Nekem mindig.- vigyorodtam el, majd kimentem a konyhából.
-Amúgy honnan is jött ez a baba név téma, az éjszaka közepén?- értetlenkedett, majd leült a kanapéra.Mellé pedig én.
-Az éjjel üvöltözve kelt fel én meg értetlenül figyeltem ahogy azt kiabálja "lányunk lesz".Csak, mert álmodott valamit és abba kislányunk volt.- válaszoltam.
-Elmesélte az álmot?- kérdezte.
-Röviden annyi, hogy nézte a tévét, majd megunta és bement a konyhába ahol épp főztem, mire a kislányunk kintről kiabál neki és kimegy hozzá.Adott neki egy virág koszorút és feltette a fejére.Ezt megláttam én is és nevetni kezdtem, majd felébredt.- mondtam.
-Biztos mindenképp lányt szeretne és, most, hogy megvalósulhat az álma, ilyenekről....álmodik.- nevetett fel a végén.
-Hát...Nem hiszem.- ráztam meg a fejem.- Mikor LA-ben voltunk, mert stúdióztak akkor, felmentünk a felirathoz és ott azzal poénkodott, hogy ő nem fogja ilyen keményen edzeni a fiúnkat.- folytattam.
-Várj, mi?Már akkor tőled akart kölyköt?- érdeklődött.
-Ezek szerint...- rántottam meg a vállam majd a tévére meredtem.
*Harry szemszöge*
Kezem a párna alátettem, majd lassan elnyomott az álom.
[---]
-Apa!Niall bácsi megette a szendvicsemet!- lépett elém Darcy.
-Üsd le.- tanácsoltam mosolyogva.
-Oké!- kiáltott fel vidáman, majd kiszaladt a kertbe.
-Mit csináltál?- ült le mellém értetlenül Adry.
-Azt mondta Niall megette a kajáját én pedig tanácsoltam, hogy üsse le.
-Áu!Ez fájt!- jött Niall hangja a kertből.- Az erődet is apádtól örökölted.
-Úgy látszik megfogadta a tanácsod.- nevetett fel.
-Az apja vagyok, csak hallgat rám...- forgattam a szemeim.
-Akkor már értem miért van folyton rendetlenség a szobájában.
-Azt nem én mondtam neki!- ellenkeztem.
-De te is ilyen vagy!
-Jól van na...- nevettem fel.- Tudod, hogy szeretlek.- bújtam hozzá.
-Tudom.- ölelt át.Közel hajoltam és megcsókoltam.
-Fúúúj!- szólalt meg Darcy.Felsóhajtottam és megráztam a fejem.
-Majd akkor fújjogj mikor te csinálod.- nyújtottam ki rá a nyelvem.
-Ugye tudod, hogy van barátja?- nézett rám Adry.
-Mi van?- kerekedtek ki a szemeim.
-Justin.- válaszolt.
*Adry szemszöge*
-Neeeee!- ordítozott Harry.
-Mi a baj?- kiáltottam, majd átkaroltam a vállát.- Mi történt?- kérdeztem.
-Csak álom...- vette gyorsan a levegőt.
-Rosszat álmodtál.- jelentettem ki, majd visszadőltem.
-Nem...Sőt, nagyon jó volt csak...Megijedtem, hogy Darcy-nak barátja van.
-Harry...Csak álmodtál.- néztem rá.- Aludj.- simítottam végig az arcán.

Na sziasztok!Itt a következő rész!
Kicsit késve, de itt van.
Amúgy a keletkezéséről csak annyit, hogy mikor megláttam ezt a képet facen elkapott az ihlet.
Vagy is egy kép miatt megírtam egy részt!
Tiszta jó vagyok már!Na xD
Előleg is boldog és kellemes húsvétot minden olvasómnak :D
Kérdések : (bár már senki se szokott válaszolni rájuk :/)
1. Sajtos krumpli vagy krumplis tészta?
2. Csirke vagy kacsa?
3. Hogy vagy?
4. Egy 10 skálán mennyire cuki a kép Harryről (rész eleje)?
Na sziasztok...

2 comments:

VikyPeace said...

Nagyon jó lett:333 *-*
1,öhm..nemtudom milyen a sajtos krumpli :"D
2,csirke:"3
3, Jól köszi! :)
4, 9-10 ? na jó neeem...10 :33

Adry said...

Köszi :D
Na csak azért :D XD