Tuesday 2 April 2013

22.rész - Kifeküdt mikor azt mondtam...

[3 hónap múlva]
-Ezt nem hiszem el.- tettem le a telefont.
-Mi a baj?- értetlenkedett Harry.
-Most beszéltem a virágossal és azt mondta, hogy az esküvőn nem halvány vörös hanem világos vörös rózsa lesz!- kezdtem el sírni, mire átölelt.
-Őszintén mondom.De a kettő nem ugyan az?- kérdezte.
-Hogy lenne már ugyan az?- kiabáltam rá.
-Bocsi, hogy megkérdeztem...- ment be a konyhába.Felsóhajtottam.
-Ne haragudj.- mentem utána.- Csak tiszta ideg vagyok emiatt.- öleltem át.
-Meg a hormonok is.- mondta.
-Mi baja van a hormonjaimnak?- néztem rá idegesen.
-Mikor is megyünk nőgyógyászhoz?- terelte a témát.
-Fél 3-kor.- válaszoltam, majd kisétáltam.- Nem értem miért kell neked is jönni.- forgattam a szemeim.
-Mert most lesz az első ultrahang.- karolt át hátulról.- Tudni akarom, hogy lányom vagy fiam lesz.- simított végig a hasamon.
-Nem-nem.- fordultam meg.- Nem.- ráztam a fejem.
-Mi nem?- értetlenkedett.
-Nem fogjuk megtudni a nemét.
-Mi van?- szólalt meg egy oktávval feljebb, majd köhintett.- Mi az, hogy nem fogjuk megtudni?- mondta normális hangon.
-Nem igazán akarom tudni.- fogtam meg a gallérját.- Szerintem így sokkal izgalmasabb.
-Lehet, hogy izgalmasabb, de honnan tudjam, hogy...
-Nem fogjuk megtudni!- szakítottam félbe.- Én hordom ki.Az én döntésem!
-Hé!Nincs semmi beleszólásom?Én vagyok az apa!
-Már hogyne lenne beleszólásod?- ironizáltam.- Fél perc alatt végeztél!Ne hidd azt, hogy ez jelent bármit is!- indultam meg az emelet felé.
-Nem is fél perc volt!- kiabált utánam.
-Bocs, 34 másodperc!- kiabáltam vissza.
[---]
-IKREK?- kiáltott fel Harry, majd kifeküdt a földön.
-Öm...Most elájult?- kérdezte Matt, a nőgyógyász.
-Harry!- kiabáltam rá.
-Mi-mi van?- ugrott fel.
-Kifeküdt mikor azt mondtam ikreik lesznek.- válaszolt Matt.Mire Harry visszadőlt.
-Ne szórakozz már!- szólaltam meg, mire felkelt.
-Szeretnék tudni a babák nemét?- kérdezte.Egymásra néztünk.Jó, rendben...Felsóhajtottam, hogy megszólaljak.
-Nem.- válaszolt.
-Mi...- motyogtam.
-Nem szeretnénk tudni.- fejtette ki.
-Rendben.Ez esetben akkor végeztünk.- törölte le a krémet a hasamról, majd felálltam.
-Köszönjük Matt.- karolt át Harry.
-Akkor legközelebb.- mosolygott ránk.
Kisétáltunk a teremből, majd a lifthez mentünk.
-Miért mondtad, hogy...
-Minden bajod meg van most.Terhes vagy és még az esküvő miatt is idegeskedsz.- szakított félbe.- Megérdemled, hogy az legyen amit te akarsz.- mosolygott rám.
-Imádlak.- karoltam át.Pont akkor nyílt ki a lift ajtó.Elkapta a kezem és behúzott.Ketten voltunk.
-Szóval ikrek.- szólalt meg.
-Jah.- nevettem fel.- Kétszer annyi mindenből.- néztem rá.
-Kellett nekem olyan gyorsan végezni.- csapta fejbe magát.
-Hülye...- nevettem.
-Biztos, hogy az enyémek?- nézett rám.
-Oh, délelött, hogy mondogattad, hogy "én vagyok az apa"- artikuláltam.
-Megérteném...
-Harry!- csaptam vállba.- Ennyire ne akadj már ki!- forgattam a szemeim.
[---]
-Kértek valamit?- álltam fel a kanapéról.
-Ülj le!- húzott vissza El.
-Jó...- forgattam a szemeim.
-Na és, hogy reagált mikor megtudta, hogy ikrek lesznek?- érdeklődött Dani.
-Elájult.- tettem keresztbe a kezeim.
-Várd ki a végét.- nevetett fel Ash.
-Az esküvői stressz elért már téged?- kérdezte Perrie.
-Igen.- kiáltottam fel ingerülten.
-Oh, nyugi.- ölelt át Dani.- Minden stressz elmúlik mikor meglátod az oltárnál.- ábrándozott.
-Ja persze...- néztem rá a gyűrűjére.- Te már átélted.- néztem rá.
-És el se hiszed mennyire jó volt.- tette az állát a vállamra El.
Lehajtottam a fejem.
-Hé, nyugi!- rázott meg Dani.
-Baj van?- értetlenkedett Pezz.
-Csak szerintem gáz, hogy ti vagytok házasok és én vagyok terhes?- nevettem fel kínomban.
-Igen.- mondták egyszerre.
-Szívem megjött...- jelent meg Harry az ajtóban.
-Megjött?Az gáz!- szólalt meg Ash, mire mindenki felnevetett.
-Azt akartam mondani, hogy megjöttem...- tette le a kabátját.- Mióta van csaj gyűlés az ÉN házamba?- értetlenkedett.
-Khm...- szólaltam meg.
-Akarom mondani a mi házunkba.- vigyorgott rám.
-Styles, tűnés az emeletre!- szólt rá Dani.
-Jó...- indult felfele.
-Azért nem kell ennyire durván.- szólaltam meg.
-Köszönöm!- kiáltott vissza.
-Drágám...- kezdte Pezz.- Meg kell tanulniuk a pasiknak, hogy nem uralkodhatnak felettünk.
-Miért akarna Harry uralkodni felettem?- értetlenkedtem.
-Most még nem.De majd később mikor ő bulizni akar menni, pedig a kölykökre kéne vigyázni, könnyen bele mész, ha akárcsak egy kicsit is dumál arról, hogy fáradt és, hogy pihenésre van szüksége...
-És ez hülyeség...- folytatta El.
-Csak, mert az éneklésben elfárad még kötelessége a gyerekeire vigyázni.- magyarázta Pezz.
-Oké, oké.Elég!- szólaltam fel, majd felálltam.- Ha csak erről akartok beszélni akkor el is mehettek...- vonultam be a konyhába.
-Jól van bocsi.- jöttek utánam.
-Igazán beszélhetnénk másról is.- tanácsoltam.
-Jó.Mikor lesz albumotok?- érdeklődött Perrie.
-Öm...Hát...Én írogatok.- dadogtam.
-Mikor akartok albumot kiadni?- értetlenkedett Dani.
-Öm... Majd idővel...- szólalt meg Ash.
-Az AA-nek nem lesz így nagy karrierje...- rázta a fejét El.
-Nyugi!Már van pár dalom ami jó lehet.- Ash.- És Adry is se perc alatt összedob néhányat.
-Hogy Adry mit csinál?- kérdeztem.
-Nagyon jó dalszerző vagy és van pár dalod még régebb óta.
-Igen, de azok a folytonos költözés alatt elvesztek.- magyaráztam.
-Mind?- érdeklődött.
-Nem mind.- válaszoltam.
-Megmutatod?- néztem rá mindannyian kiskutya szemekkel.Felsóhajtottam.
-Meg...- ezzel megindultam az emeletre, azon is belül a dolgozóba. 

Kérdések : (bocsi, elfelejtettem!)
1. Pizza vagy spagetti?
2. Cukorka vagy csoki?
3. Hogy vagy?
4. Vélemény a részről?

No comments: