Friday 15 March 2013

18.rész - És a győztes...

*Adry szemszöge*
-Talk, Talk turns into air, I don't even care.Oh yea-ea-eah...- motyogta tesóm magam elé.
-Nyugi menni fog.- öleltem át a vállánál.
-Nem rontom el, nem rontom el...- suttogta.
-Nem fogod!- mosolyogtam rá biztatóan.
-Rendben, hiszek neked.- mosolygott vissza.
-Együnk fagyit?- kérdeztem.
-Csak ha van karamellás.- nézett rám kiskutya szemekkel.
-Megoldom.- mosolyogtam rá.
-Ha lehet most faág nélkül.- forgatta szemeit.
-Jól van bocs.Nem tehetek róla, hogy egy fa mellett akartál átmenni!- szóltam rá.
-De akkor sem kellett volna felemelni!- tette keresztbe a karjait.
-Jól van ne haragudj...- forgattam a szemeim.
-Felejtsük el.- nevetett fel.
[---]
-Mama told me not to waste my life.She said spread your wings my little butterfly...- énekeltük egyszerre.
-My feet, feet can't touch the ground...- folytatta Ash.- And I can't hear a sound.But you just keep on. running up your mouth yeah...
-Walk, Walk on over there.Coz' I'm too fly to care, oh yea-ea-eah...- énekeltem tovább.
-Your words don't mean a thing.I'm not listening.Keep talking, all I know is...- folytattunk együtt.
[Pár perccel később]
Sikerült.Végig vittük a dalt.
-Most várunk.- szólalt meg Ash.- Eric is énekel aztán, jön a hirdetés.- folytatta.
-Pár perc nyugi....- suttogtam.
-Ugye nem rontottam el?- kérdezte.
-Dehogy rontottad el!Elképesztő voltál!- öleltem át.Közben már ment Eric dala.
-Milyen fura már, hogy szinte most volt a válogató aztán már vagy 3 hónap eltelt.- mondta.
-És most itt vagyunk és várunk...- vettem egy mély levegőt.
-AA, gyertek.- jelent meg Simon.- Eredmény hirdetés.- mosolyodott el.
Kimentünk a színpadra, Simon két oldalára álltunk és vártunk.
-A szavazás le van zárva.- mondta a műsorvezető.- Meg van a végeredmény.- folytatta egy kis szünet után.
-Az agyamra megy.- suttogtam.
-Nyugalom.- szorította jobban a kezem Simon.
-Az, aki megnyerte az idei X-factor-t nem más, mint.- lehajtottam a fejem és összeszorítottam a szemem.- Az AA!- kiáltotta a nevünket.Ash felsikított én pedig lesokkoltam.
-Nyertünk.- gondoltam magamban.
-Nyertünk!- ugrott a nyakamba Ash.Simon pedig átölelt minket.
-Igen!- engedtem el Simon-t és tesómmal ugrálni kezdtünk.Elkezdett potyogni a könnyeink.
[---]
-Áááá!!- sikítoztam, majd Harry nyakába ugrottam.
-Gratulálok!- szorított magához.Aztán elengedett
-Gratulálok hugicáim!- vont a kezei alá Ash-sel együtt, Lou.
-Jól van Lou.Azért ne öld meg a győzteseket.- szedte le rólunk Liam.- Én is gratulálok nektek.- ölelt meg minket...külön-külön.
-Zayn...- nézett rá Harry.
-Ne már!- nyafogott.
-Mond már ki!- szólt rá Lou.
-Ennyire ne legyél irigy!- bökte meg a vállát Niall.
-Gratulálok csajok...- motyogta.
-Bocs, mit mondtál?Nem hallottam.- lépett elé Ash.
-Gratulálok.Ügyesek vagytok.- mondta újra.
-Jaj Zayn!- öleltük át egyszerre Ash-sel.- Köszönjük.Sokat jelent a nagylelkűséged.- mosolyodtam el.
-Áá!- hallottam meg 3 lány hangot.
-Na megjöttek...- léptek egyet hátrébb a fiúk.
-Gratulálunk csajok!- ölelt át minket, Dani, El és Pezz.
-Köszi.- mosolyogtunk.
-Utánoztok?Utánoztok?- tette keresztbe a karját Pezz.- Utánozás majom szokás!- nevetett.- Na és pont a Wings-sel?Hogy képzeltétek ezt?- kérdezte tőlem.
-Inkább örülj, hogy a ti dalotokkal nyertünk!- nevettem.
-Hé!Hol van Ash?- érdeklődött El.
-Mi?- fordultam körbe.- Az előbb még itt volt.- értetlenkedtem.
-Ottan van ni!- fordította a fejem balra Dani.Ott állt Ash és Niall...Épp csókolóztak.
-Na azért csak sikerült!- nevettem fel.
-Oké, csajok!Elég a dumálásból!Ideje...- fordítottam Harry fejét Niall-ék felé.- Atyagatya...- képedt el.
-Mi olyan érdekes?- fordult felénk Ash, majd átölelte Niall-t.
-Semmi.- fordultunk el.
*Ash szemszöge*
-Hiányoztál.- szorított magához.
-Szeretlek.- suttogtam.
-Én is szeretlek.- nyomott egy puszit a számra.
-Hé, gerlepár!Gyertek már!Ünnepelünk!- szólt oda Lou.

Íme a rész!Remélem megfelel!
Kérdéseket most ki hagyom.Csak egyszerű kommenteket szeretnék.
Happy Red Nose Day!

No comments: