Saturday 5 January 2013

6.rész - A második feladat

[Másnap]
-Gratulálunk mindenkinek aki idáig eljutott!- szólalt meg először Nicole.
-A második feladatotok kicsit nehezebb lesz.- folytatta Louis.
-Itt lesz 2 hivatásos táncos, akik megtanítanak ropni.- nevetett Gary.
-Feladat pedig az, hogy a tánctanárok segítségével előadtok nekünk egy show-t.- Simon.
-Most pedig menjetek a nagy terembe és várjátok a tanárokat.- mosolyodott el Nicole.
Mindenki útját vette a teremhez.
-2 csapatra lesztek osztva.Fiúkra és lányokra.A fiúknak Chachi Gonzales fogja betanítani a lépéseket.- mondta Gary.
-Nagyon szépen köszönjük, hogy idáig elutazott ezért.- mosolygott Nicole.Majd pedig Chachi lépett be a terembe.
-Hali mindenkinek.- mosolygott kedvesen.
(Chachi Gonzales)










-A lányok pedig egyik kedves barátom élettársa, Danielle Peazer.- folytatta Simon.
-Mi-mi van?- suttogtam tesómnak.Dani?
-A mi Dani-nk?- szólt vissza.
-Sziasztok.- jött be ő is a terembe.
-Ez Dani!- jelentettem ki.
(Danielle Peazer)
















[Később]
Míg mindenki nyújtott, odalopódzkodtunk a 'tánctanárunkhoz'.
-Csajok!Sziasztok!- mosolygott ránk Dani.
-Szia.- mosolyogtunk vissza.
-Szóval visszatértél oda ahonnan kezdted?- nevetett Ash.
-Hát végül is, vehetjük úgy.- nevetett.
-A srácok megvannak?- érdeklődtem.
-Lányok nem ezért vagyok itt!- szólt ránk.
-Jó-jó tudom!Csak kérdeztem...- húztam el a számat.
-Amúgy igen megvannak.Örülnek, hogy itt vagytok ahogy én is.- mosolygott.- De akkor táncoljunk!- lökött minket a színpad felé.
Mindenki felállt és elhelyezkedett.
-Na akkor kezdjük.Próbáljatok utánozni.- szólalt meg a 'tánctanár'.
Elindult a zene és elkezdett mozogni, mi pedig követtük őt.
[A Show]
-Na akkor lássuk lányok mit tanultatok!- mondta Gary.
Azzal elindult a zene és mi belekezdtünk a táncba.
Szerintem elég jól betudtuk tanulni a mozdulatokat, csak az összhang hiányzott.Ezért elég hülyén nézett ki...
Egyedül mi Ash-sel csináltunk a zenére egyszerre...
*Harry szemszöge*
-Szóval Harry, igazak a hírek?Újra Adry-val vagy?- kérdezte Bella.
-Igen igaz.- mosolyogtam.
-És jelentkezett az X-factor-ba?Mi az menekül előled?- nevetett.
-Mi bajod?- akadtam ki.

Bocsááánat!!Tudom, hogy kellett volna hoznom előbb.De ez olyan rossz érzés, hogy alig van komment és megtekintés...Új szabályokat hozok, és nem érdekel mi van!
2 komment (enyéimen kívül) és 10 megtekintés.
Kérdések :
1. Hogy telik az új éved?
2. Várod már a Kiss You klipjét?
3. Utálsz az új szabályok miatt?
4. Hogy vagy?

2 comments:

hunczuth said...

sziaa
nekem mindegy mikor hozod a következöket csak HOZD :D

HALIHÓÓ EMBEREK TESSÉK MINDEN RÉSZ ELOLVASÀSA UTÀN NEM KI IXELNI AZ OLDALT HANEM PÖTYÖGTETNI EGY KURVA KOMIT!!!!
( Bocsánat a nem szép kifejezésért de hátha megértik a lusta dög emberek akik nem bírnak megjegyzést írni (tisztelt kivétel/kivételek legyetek oly szivesek és ne vegyétek magatokta ) )
Ne foglalkozz a kommentek számával! Nem attól függ a blog jósága. Vannak olyan blogok hogy ritka szarok már az első részben összejönnek és tervezik az esküvőt meg lagzit meg a sok bizd-bazd... Azokon sok komment van de csak azért írnak olyanokat mint hogy :
wáá dejó folytasd *-*
kurva jól írsz :$$
ügyes vaagy :) xoxo... stb.
mert rohat rosszak és így próbálják szépíteni hogy fura módon dicsérik, pedig az olyan blogokra mint ez vagy még sok nagyon jó blogra kell sok komi
na a részről, nekem ez is tetszet :) igaz minden tetszik ami te írsz *-*
1.hát érdekesen még nem igazán tudom mit várjak
2. peeerszeee már tükön ülve várom *-*
3. soha nem foglak utálni max. ha bezárod a blogot de ha van egy jó indokod pl egy könyvbe folytatod akkor még imádni is foglak jobban mint eddig
4.hát nem tom mire számítsak holnap a sulibsn mert lehet felelek vagy irok dogát

Adry said...

Sziaa :D
Annyira imádlak 'titokzato' Mimi :D
Mindig tudod mit kell írj, hogy felvidíts :D
Tudom, későn, de remélem jól sikerült mind a kettő :D