Friday 1 February 2013

11.rész - Szeretlek

+18 :)

Mindenki fantasztikus volt.A versenyzők megmutatták, hogy ott a helyük az elő show-ba...
Szerencsénkre nekünk nem sokat kellett izgulnunk.A mi nevünket mondták másodiknak.Egy hatalmas kő esett le a szívemről.Annyira boldog voltam...
Most épp egy kis szabadidőnk van erre a délutánra.
Se próba, se gyakorlás, se semmi.Egy kis pihenés.Igaz csütörtök van de akkor is...
Jelenleg kocsiba ülünk.Miért?Mert végre láthatom Harry-t.
Jó tudom, hogy csak másfél hete láttam, de akkor is hiányzik.
[---]
-Harry!!!- ordítottam és a karjaiba ugrottam.Felkapott és megpörgetett, majd egy forró csókot lehelt ajkaimra.
-Anyááám.- szólalt meg Ash.Erre a kijelentésre elszakadtam Harry-től és tesóm elé álltam.
-Bajod?- értetlenkedtem.
-Másfél hete láttátok egymást!- adott egyszerű választ.
-Az is régen volt.- nevettem fel, majd 2 kéz fogta át a derekam hátulról és az "illető" ajkai a nyakamba csókoltak.Jólesően felsóhajtottam, majd megfordultam s ajkaim az övéére tapasztottam.
-Srácok!Szobára!- szólalt meg Zayn.Harry, a lábaimat a dereka köré fonta, majd felvitt a szobába.
Most a közös házba vagyunk, mert a srácokhoz jöttünk...
Beértünk a szobába, majd neki lökött az ajtónak, ami hatására az becsukódott.
-Nem bírom.- morogta ajkaimba.- Akarlak.- falt vadabbul és szenvedélyesebben.Akartam volna mondani, hogy akkor meg mire vár?!De nem tudtam, mert egy másodpercre se hagyta abba a csókot.
Jobban átfontam karjaimat a nyakánál és erősebben szorítottam a lábaimat a derekához, hisz tudom, hogy mit akar...
Egyik keze bevándorolt a pólóm alá, majd simogatni kezdte oldalamat vele.
Belemarkoltam göndör fürjei közé, jelezve, hogy vigyen már az ágyhoz.Válaszként inkább nekidöntött a falnak és elengedte a lábaim.Az erős csapódás miatt kicsit felszisszentem, mire ő félve nézett a szemembe, abbahagyva ajkaim bebarangolását.
-Nagyon fájt?- szólalt meg, halkan, félénk hanggal.
-Szerinted?Neki löksz a falnak, mikor kérem, hogy vigyél már az ágyhoz?!- ráztam meg a fejem aprón és értetlen tekintettel néztem rá.
Elvigyorodott, majd a kéjtől elsötétültek, eredetileg smaragdzöld szemei.
-Jaj ne.- hagyta el a számat e kifejezés, majd bekövetkezett az amitől kiejtettem ezeket az egyszerű szavakat.Megragadta karom és az ágyhoz húzott.Leült, majd az ölébe hívtak karjai.Beletúrtam a hajába, egy újabb forró csókot hagyva ajkain.Kezei lecsúsztak a fenekemre, aztán hátradőlt, magával húzva.Pár másodpercnyire elszakadt tőlem lekapva rólam és róla a pólót, s már is támadta volna le ajka az enyémet, nem engedtem azzal, hogy nyakát kezdtem kényeztetni.
E cselekedetem eredményeképpen egy erős sóhaj hagyta el száját.
Felbátorodva lejjebb haladtam.Először a mellkasán lévő tetkóit hintettem be csókokkal, majd kockáit is kényeztettem egy darabig.Felnéztem rá, s látván, hogy hátra hajtott fejjel nagyon halkan nyögdécselte a kérlek szót, hirtelen mozdulattal lekaptam róla a nadrágját.Boxere már eléggé feszült, s szinte könyörögte, a benne "raboskodó kicsi Harry", hogy szabadítsam ki.Gondoltam kínzóm egy kicsit, ezért felmásztam hozzá és a szemébe néztem.Egy újabb, de kicsit hangosabb "Kérlek!" hagyta el a száját.Ajkaimat az ajkaira tapasztottam, közben kezemet mozgatni kezdtem férfiasságát eltakaró anyagon.Belenyögött csókunkba, majd megharapta alsó ajkamat, kérve, hogy lépjek a következő szintre.Ahelyett, hogy teljesítettem volna egyszerű kérését, inkább lassítottam kezem tempóján.Elvigyorodtam, majd az előbbi cselekedetem következtében erősen belemarkolt fenekembe, utalva, hogy ne játszadozzak.
Kicsit mérgelődve türelmetlenségére elvettem a kezem, majd lenyomtam őt az ágyra és elszakadtam.
-Ne türelmetlenkedj!- szóltam rá.
-Direkt kínzol?- érdeklődött.
-Harry.Lehet ezt véletlenül csinálni?- vigyorogtam rá.Szemöldöke összehúzódott, majd egy gyors mozdulattal alulra kerültem.
-Ne hidd ám azt, hogy csak te játszadozhatsz!- csókolta meg a nyakam.- Ha azt hitted eddig, hogy rohadtul kiidegeltél, akkor megmutatom, hogy mennyire is tudsz te türelmetlenkedni.- vigyorodott el, majd megszívta a kulcscsontom.Érintésétől felnyögtem.- Még nem is csináltam semmit.- nézett rám értetlenül.
-Lehet.- sóhajtottam.- De már istentelenül akarlak.- folytattam.
-Hát akkor vársz.- csókolt meg.- Nem hagyom annyiba a kínzásod.- nyújt be a hátam alá.Megemelkedtem, hogy könnyebben hozzáférjen a kapocshoz.Közben a nyakamra támadtak ajkai és erősen beleszívott.Megremegtem alatta, majd hátra hajtottam a fejem.Egyszerű mozdulattal leszedte rólam a melltartóm s a szoba másik végébe dobta el.Kicsit hátrált, majd betekintette az "ikreket".
Ajkai egyik mellemet kezdték kényeztetni, míg a másikat a kezével simogatta, masszírozta.
Cselekedete nyögésre késztetett.
Egy hangos nyögés csúszott ki a számból, mire felhajolt hozzám és megcsókolt.
-Szívem.Tudom, hogy élvezed, de egy kicsit halkabban.- nézett a szemembe.- Folytassam vagy inkább az enyém lennél?- vigyorodott el.
-Tudod jól a választ.- suttogtam, majd csodáltam ,hogy képes voltam megszólalni.
-De hallani akarom.- hajolt közelebb hozzám, majd férfiasságának hegyét éreztem bejáratomnál egy pillanatig.
-Kérlek.- nyöszörögtem.
-Mit szeretnél?- nézett rám értetlenül.
-Téged Harry, téged!- szóltam rá.
-Hmmm...Izgató látvány, hogy ennyire akarsz.- mosolygott rám.- Teljesítem egyszerű kérésed.De, előtte...- húzta el a száját.Felültem és lehúztam róla az alsónadrágját, majd felhúztam az óvszert péniszére.- Mehet? - majd hirtelen mozdulattal belém helyezte magát.
Egy kéjes nyögés szaladt ki ajkaim közül.
-Cssss...- csókolt meg.- Kincsem, halkabban.- kezdett el mozogni, én pedig a hátába karmoltam.Kicsit felszisszent, majd a nyakamat kezdte szívni.
A szemembe nézett és megcsókolt, majd egy erőset lökött.Hiába csókolt, nyögésem akkor is előtört.
Gyorsított a tempón, minek hatására mélyebbre nyomta karmaimat.Megharapta alsó ajkam, majd megcsókolt.
Egy kis idő múlva éreztem azt a bizonyos érzést.Az alhasam szorítani kezdett.
-Harry...- nyögtem fel.
-Tudom.- azzal lassított, de lökései erősödtek.
Pár perc elteltével végem volt.Ezt Harry is tudta, ezért megcsókolt, hogy azért annyira ne legyek hangos.Egy férfias morgás -ami szerintem nyögésnek indult- hallatszott Harry-től, majd elélvezett, közben én is elmentem.Kihúzta magát belőlem, majd kidobta az óvszert és mellém feküdt.
Mindketten ziháltunk és izzadtunk, de egymás szemét pásztáztuk.
-Szeretlek.- szólaltam meg mikor visszaállt a normális lélegzésem.
-Én is szeretlek.- mosolygott és a nyakamba csókolt.

Nos, itt is vagyok.Igaz elég "rég" elmentem, de visszatértem!Élek és virulok!
Gondoltam, mivel a másik blogomba kértek ide is olyen részt, ezért ide is írtam, csak részletesebben.Na és hát mi más időpont lenne a legtökéletesebb ennek a "csodás" rész bemutatására, mint a kis perverz Harry-nk szülinapja?Boldog szülinapot, innen is Hazza! :D
Kérdések :
1. Megcsináltad a feladatokat?
2. Milyen alapból a hajad?
3. -Előzőhöz kapcsolt- Ha egyenes, nehezen göndörödik?Ha göndör, mennyire az?
4. Örülsz, hogy van új rész, vagy csak szidsz magadba, hogy végre meghozta...?
5. Szereted Ed Sheeran-t?
Kommenteket kérleeeek szééépen :D

2 comments:

hunczuth said...

Sziaa
uuuu köszi tök jó rész lett. Azon nevettem egy jót hogy ,, Harry. Lehet ezt véletlenül csinálni?" :D
Jah a kicsi Harry baba már 19 éves hüp *szipog* hüp *orrotfuj* de egyszer mindenki felnő :)
1. Igen nagyábol de mivel nem ez a mai matek óra volt a fénypont az életemben nem ment annyira a vigyorgás meg elevese vagyok vigyorgos típus, de a többi ment
2. hosszú sötétbarna és egyenes de a párátol vagy néha a téli vagy mit tudomén milyen időként begöndörödik
3. Hát öhm... teljesen egyenes akkor szokott lenni ha elötte mmeg mosom vagy kivasalom és utána ha olyan az idő nagyon gyorsan begöndörödik, de miután kicsit begöndörödött ha kifésülöm töpször egympás után álltalában kiegyenesedik de ha nem akarodzik akkor csak a hajmosás segít, meg persze a kivasalom
4. Persze hogy örülök hogy van rész! :)
Egyáltalán még egy fikarcnyit sem vagyok mérges vagy dühös és nem is szidlak mert szerintem mindegy mikor hozod csak hozd. :)
5. Hát eddig nem hallgadtam meg még a számait de mindig neki állok hogy egy csomó zenét meg hallgatok de amikor végre oda kerülök hogy meg is tudjam hallgatni egy előadó és egy dalcím se jut eszembe de majd ujra rászánom magam és egy cetlire majd felirom mindet
U.i.: képzeld ahová járok rajz és szobrászat szakkörre egy harmadikas negyesikes ha nem fiatalabb fiú tök hasonlít Harryre csak mini változatba és egy kicsit világosabb árnyalatban mert a kis srácnak szökésbarna hajavan és kékes zöldes szeme, de amikor mosolyig akor olyan kis huncut arca lesz meg megvannak a kis gödröcskéi is a pofiján. Tök ari :3meg göndör a haja valamennyire nem annyira mint Harrynek régebben minr kb most amilyen a hajszerkezete olyan neki is.

Adry said...

Szia.
Igen-igen.Mindenki felnő, de igazán megvárhatna engem... naaa! XD
Ohh...Én úgy irigylem a göndör hajúakat, az én hajam olyan, mint egy deszka...Még a színe is hasonlít rá...
Sötét aranyszőke (festve van), és olyan egyenes...
5.válasz : Haaallgaaaasd meeeeg!Haaaallgaaad meeeeeeeg! :D
Úristen!De megnézném a srácot :O uuhhh... :D