Thursday 18 April 2013

23.rész - Happy

-Ez mi volt?- értetlenkedtem.
-Szép...Megfeledkezel a saját kutyádról.- forgatta a szemeit anya.
-Happy!- kiáltottam fel, majd felpattantam a helyemről és a kertbe szaladtam.
Megláttam ahogy egy kötélt ráncigál, majd hirtelen rám kapta a tekintetét és elkezdett rohanni felém.
Nekem ugrott én pedig eldőltem.
-Hé-hé!Óvatosan!Gyerekekkel vagyok.- nevettem fel, majd errébb toltam és felültem.Magamhoz öleltem ő pedig nyüszíteni kezdett.
Elengedtem, mire hozzám dörgölőzött.
-Még, hogy felnőtt.- hallottam meg Harry hangját.- Igazi gyerek.- nevetett fel.
Felálltam a fűről, majd odaálltam mellé.
-Pont te beszélsz.- vigyorogtam el.- Örökké fiatal.(Forever young)
-Az egy dal, és igaz.- mosolyodott el.
-Azért, mert szeretem a kutyámat már is gyerek vagyok?- értetlenkedtem.
-Nem, de úgy viselkedtél, még ha nem is szabadna.- nézett rám mérgesen.
-Jó, tudom...- forgattam a szemeim, majd végig simítottam a hasamon.
-Na és elviszitek?- szólalt meg anya.- Nem mintha zavarna, csak gondolom most már tudtok rá vigyázni.
Harry-re néztem, majd bevettem a boci szemeimet.
-Igen.- sóhajtott fel.- Gyűlölöm a nézésed.- suttogta a fülembe.
-Tudom.- vigyorogtam rá, majd leguggoltam Happy-hez.
-Hiányoztál.- öleltem magamhoz.
[Otthon]
-Na menj.- engedtem el Happy-t, majd elkezdett szaladgálni a lépcsőn és a nappaliban.
-És most?- karolt át hátulról és csókolgatni kezdte a nyakam.
-Harry.- szólaltam meg, majd megfordultam.- Beszéltem erről Matt-tel.- néztem rá.- Azt mondta, nincs szex míg meg nem születnek a kicsik.
-Ajj...- dőlt neki a falnak.
-Nyugi, már csak 5 hónap.- próbáltam biztatni.
-Kopp-kopp!- hallottam meg egy hangot mögöttünk.
-Szia.- fordultam meg, majd megöleltem tesómat.
-Ugatást hallottam?- értetlenkedett.
-Igen.- vigyorodtam el.
-Happy?- nézett rám.
-Az emeleten.- mutattam, mire felrohant.
-Na, Ash el van Happy-vel...- karolt át.
-Harry.- toltam el.- Mondom, hogy nem lehet.
-Jó, tudom.- ült le a kanapéra, egy nagy sóhaj után.
-Majdnem elfelejtettem, hogy miért jöttem.- jelent meg Ash.- El kéne kezdeni a dalokat felvenni.- nézett rám.
-Így?- mutattam végig magamon.
-Így.- ült le Harry mellé.
-Tudsz te így énekelni?- érdeklődött Hazza.
-Harry, a terhesség nem gátolja a hangom.- válaszoltam, majd leültem a másik oldalára.
-Nézzünk tévét!- szólalt meg Ash.
-Otthon nem tudsz?- kérdezte Harry, mire vállon csaptam.
-Egyedül unatkozok.
-Niall?- kérdeztem.
-Elment Derby-t nézni Josh-sal.- adott választ.
-Jaj, te szegény.- ölelte meg Harry.
-Jól van Harry, össze ne nyomj.- tolta el.
-Bocsi.- nevetett fel, majd rá dőlt a vállamra.
-Mikor is lesz az esküvő?- érdeklődött Ash.
-Majd megtudod amikor megkapod a meghívót.- válaszoltam, majd simogatni kezdtem Harry haját.
-Jaj ne már!Tesód vagyok...Amúgy is tudnom kell mikor szerezzem be a koszorús lány ruhát.
-Juj!Tényleg!Még meg kéne beszélnünk milyen legyen.- pattantam fel.
-Én gondoltam textilre, mert a világos színben gyönyörű.
-Én halvány narancsra gondoltam.- ültem át tesóm mellé.
-Őszibarack?- kérdezte.
*Harry szemszöge*
Arrébb lökött...Csak úgy.
-Na én magatokra hagylak titeket.- álltam fel, majd az emeletre mentem.
Mennyit tudnak ezek a ruhákról beszélgetni...

Sziasztok!Megérkezett a kövi rész :)
Őszintén szólva, alig volt ötletem, hogy mit írjak.Tudtam mit akarok, de az kicsit rövid, ezért lett ez ilyen.
Azt hiszem még lesz 2 rész (de nem biztos, hogy ennyi), és lesz egy kis szünet, ugyan is újítani akarok a blogon, és az el tart egy darabig.Nem tudok egyszerre a részre és a blog újításra koncentrálni úgy, hogy majd szólók, hogy mitől nem lesz rész, de csak egy darabig (max 2-3 hét)
Kérdések :
1. Hogy vagy, kedves?
2. Melyik a kedvenc országod?
3. Van olyan hely ahol még nem jártál, de szeretnél eljutni?
4. Milyen lett a rész? :3
lots love

No comments: