Saturday 4 May 2013

2.fejezet/2.rész - Ennyi volt

Majd olvassátok el alul!
Rész : 

Mindenki a srácok közös - még annoi - házánál voltunk.Gyerekek kint voltak az udvaron mi pedig bent.
-Szombat nem jó.- szólalt meg Harry, majd rám nézett.
-Mi?- értetlenkedtem.
-Ash épp azt mesélte, hogy koncertetek lesz.Mi van nem figyelsz?- szólt rám.
-Nem, bocsi.A gyerekek néztem.- mosolyodtam el.
-Ja aranyosak.- nevetett fel Dani.
-Főleg 20 gyerek egy helyen.- nevetett El.
-Miért nem jó a szombat?- tértem vissza a témához.
-Mert te viszed el Darcy balettra.- válaszolt.- Nem.Nem tudom elvinni, ugyanis Harry-t viszem pecázni.
-Uh...basszus.- dőltem hátra.
-Én már vagy 2 éve nem voltam táncolni.A gyerekek fontosabbak.- mondta Dani.
Hirtelen Ash-sel egymásra kaptuk a fejünket.
-Nem tudunk egyszerre két helyen lenni.- szólaltunk meg egyszerre.
-Akkor?- kérdeztem.
-Hívom Jeffrey-t.- állt fel.
-Várj!- mentem utána.
-Basszus.- nézett végig komoly arcomon.- Te is arra gondolsz amire én.- sóhajtott fel.
-Akkor...ennyi?- értetlenkedtem.Bólintott.
-AA...- szólaltam meg.
-Ennyi volt.- fejezte be a mondatom.- Menj vissza, majd én elintézem.
Elindultam vissza a nappaliba, ahol hatalmas csend volt egyedül Liam beszélt a telefonjával.
-Oké, értem.Majd hívjuk.- mondta, majd letette.
-Mi történt?- értetlenkedtem.
-Most hívott a menedzsment.- szólalt meg Lou.
-Döntenünk kell, hogy akarjuk-e folytatni.- mondta Niall.
-Nem értem...- ráztam a fejem.
-A bandát.Akarjuk-e folytatni.A One Direction-t.- fejtette ki Zayn.
-De azt mondtuk, hogy örökké...- akadt el Harry szava.
-Haver, ha a csajoknak nincs idejük a zenélésre akkor nekünk, hogy lenne?- érdeklődött Louis.
-Mindegyikünknek családja van.Nem hanyagolhatjuk el őket.- Liam.
-Teljes mértékben támogatom minden döntésed.- mosolygott Eleanor, majd átkarolta Lou-t.
-Ahogy én is.- ölelte át Perrie Zayn-t.
-Hát még én.- mondta Danielle, majd a fejét Liam vállára hajtotta.
-Mindig, mindenkor.- dőltem neki Harry-nek
Közben Ash is megjelent értetlen tekintettel.
-Szóval...- szólaltam meg.
-Vége a One Direction-nek.- mondták egyszerre, majd felsóhajtottak.Szinte kórusban kezdtek el szipogni.
Szorosan átöleltem Harry, majd hirtelen a vállamra dőlt.
-Ne sírj.- suttogtam, majd pusziltam az arcát.
-Anya!Apa miért sír?- szólalt meg félénken Jeremy.
-Jaj kincsem.- kapta fel Ash.- Apuék most nehéz időszakon mennek keresztül.
-Én nem szeretem aput sírni látni!Én is sírni fogok!- szólalt fel Darcy.
Harry leguggolt hozzá és kitárta a karjait, majd átölelte Darcy-t.
-Sajnálom kicsim.- szólalt meg.

Szóval akkor...Mély levegőt ééés...
Igen jól értelmezitek.Ez lenne a búcsú.Tudom, hogy most kezdtem el a 2.fejezetet, de egyszerűen ennyi.
Nincs több ötletem.
Csodálatos 3 évad volt.Tényleg.Imádtam.Minden egyes másodpercét.
Ez a blog mindig is a szívembe marad.Az egész sztori és a sok kommentár amit tőletek kaptam ♥
Úgy fogtok hiányozni!
Ha már itt vagyok akkor valamit még közlők.
Nem tudom, valaki olvassa-e a My life isn't perfect és a Se veled, se nélküled blogomat, de azokat is abbahagyom.
Persze van egy másik blogom. http://oneislandstory.blogspot.com/
Akit érdekel olvashatja.Azt is én írom csak egy másik felhasználóról.
Nem fogom bezárni a blogot, de új részt nem fogok hozni.
Az 1.évados blogomat viszont figyeljétek, ugyan is szoktam egy kis novellákat kitenni.Például most is van egy új.
Akkor az új blogon megtaláltok, remélem olvasni is fogjátok :)
Szeretlek titeket ♥

2 comments:

Unknown said...

Szia! Küldtem egy díjat. :)
http://morebeautifullovewithharrystyles.blogspot.hu/

Adry said...

Szia!Köszi, megnéztem, majd ha lesz időm kiteszem