Tuesday 25 December 2012

1.rész - Ash ötlete

*Adry szemszöge*
[1 hónap múlva]
-Adry!!!- testvérem kiabálására ébredek fel.De szerintem nem csak én.Harry is felriadt Ash üvöltözésére.Majd berohant az ajtón tesóm.
-Mit akarsz te hajnalok hajnalán?- értetlenkedtem.
-Először is.Harry, húzd magadra azt a takarót, nem vagyok kíváncsi mit csináltatok tegnap este.- undorodott el.Eltakartam a takaróval Harry felsőtestét, mert ő még mindig kábán bámult ki a fejéből.
-Másodszor?- néztem rá tesómra.
-Ezt nézzétek!- dobta elénk az újságot.
-Újra együtt az álompár.- olvasta fel a címlapot reggeli rekedtes hangján Harry.- Ezek mi vagyunk?- nézett rám mosolyogva.
-Aha.- vigyorgott ránk Ash.- Nézzétek a cikket.- nyitott az oldalra.
-Adry Speat néhány hete visszatért a neki szánt útjára.Mondják mindenhol a rajongók.- olvastam az első mondatot.
-A Big Time Rush londoni koncertjén, a One Direction volt a mellék fellépő.A srácok előadása közben Adry is csatlakozott az énekléshez, majd arra figyelhettünk fel, hogy Harry Styles-szal csókolózik.- folytatott Harry.
-Vannak itt képek is.- mutatott rá az egyikre Ash.
-A 2 fiatalt azóta is mindenhol csak együtt láthatjuk, kéz a kézben.Ahhoz képest, hogy a directionerek eléggé el szokták ítélni Harry barátnőit, Adry-val eléggé másképp reagáltak.Mivel ők ketten már egyszer alkottak egy párt, úgy látszik az akkori öröm most még jobban kitört.- olvastam fel az alatta lévő szöveget.
-Csak szerintem durva egy kicsit?- nevetett Harry.
-Most komolyan ez megy mindenhol?- nevettem én is.
-Nem is örültök?- nézett ránk kérdően.
-Jobban nem is örülhetnénk.- csókolt meg Harry.
-Ez így van.- mosolyogtam.
-Na jó.- undorodott el a tekintete.- Igazából más miatt is jöttem.- vigyorgott rám.
-Mit akarsz?- értetlenkedtem.
-Ugye tudod, hogy fog indulni az X-factor és...
-Te indulni akarsz??
-Miért ne?- nézett rá Harry-re.
-Nagyon jó hangotok van.- mondta.
-Mi ez a többes szám??- kerekedtek ki a szemeim.
-Azért, mert nem egyedül indulok!- fogta meg a kezem.- Te is jössz velem!- mosolyodott el.
-Hogy mit csinálok?- kaptam el a karom.- Dehogy indulok!Te megőrültél!- ellenkeztem.
-Ne már!Indulnék én mással, de nincs kivel.Kérlek!- nézett rám kiskutya szemekkel.
-De...
-Majd a srácok kiképeznek!Na, légyszi!- szakított félbe.
-Mi van?- értetlenkedett Harry.
-Mondtam.Tesóm ismer a legjobban.- válaszoltam.- Már az előtt tudja mit fogok mondani mielőtt kimondanám...
-Mit akartál mondani?- érdeklődött.
-Azt, hogy nincs semmi képzésünk.- válaszolt Ash.
-De akkor is felesleges.Még a válogatón se jutnánk tovább.- folytattam ellenkezésemet.
-Próba szerencse.- mosolygott rám.
-Jó rendben.- egyeztem bele.
-Hurrá!- kiáltotta el magát.
-Úgy is bukunk, de mindegy...- morogtam  halkan.
-Már csak egy frappáns név kellene...- gondolkozott el.
-Mit szóltok ahhoz, hogy...- szólalt meg Harry.- AA (ejtsd így, mert még fontos lesz : Éjéj)?
-AA?- értetlenkedtünk.
-Adry és Ash.Vagy fordítva, mindegy.- válaszolt.
-Ez nem is rossz.- mosolyodtam el.
-Sőt!Szuper!- mosolygott Ash.

Itt az első rész a 3.évadból.Remélem örültök neki!
Légyszi komikat!! *bociszemek* 
Boldog karácsonyt kívánok nektek!

4 comments:

Dórii, Vikii said...

TEtszett :D hamar kövit :D

hunczuth said...

Sziaaa
Boldog karit :)
Wá véhgre egy olyan rész ahol Harry együtt van Adryval *-*
A fiúk fogják felkészíteni? Huh abbol mi minden jöhet ki....:D
már nagyon várom.a követ kező fejit :)

Adry said...

Köszi :) Sietek,

Adry said...

Szia. :D
Neked is :)
Hát ez mostantól így lesz :D Hadry újra együtt :D
Aha, ők :) hehe XD
Sietek :D holnap jön a kövi :)