Saturday 2 March 2013

15.rész - Hiányzol...

1 hónap telt el a 2. élő show óta...
Azóta rengeteg dolog történt.

Gondolom érdekel, végül mi lett Ash-sel és James-sel?Semmi...
Csak csók volt, semmi más nem történt köztük.
Ugyan is ők estek ki akkor...
Már csak mi maradtunk Ash-sel.Egyetlen egy csapat van.
Azért az durva!
Ezen a héten lesz a 6. élő show, és most úgy hajtunk, hogy minden este hullafáradtan dőlünk be az ágyba, reggel meg nyúzottan.
Mondjunk megéri, mert eddig még csak párbajoznunk se kellett.Úgy látszik az emberek szeretnek minket.
Most épp fekszek az ágyon és nézem a plafont.Végre van egy kis pihenő napunk.De csak ma.Csak ma...
A héten - de mondjuk eddig is - elég kedvtelen voltam.Szerintem érthető...
Hiányzik Harry!
Amióta "kiszöktünk", azóta Simon nem nagyon enged el minket sehova.
Telefonom is ritkán tudom elérni, mert mindig dolga van valamelyikünknek.
Mármint Harry-t.Nem Simon-t.
Gondolkodásomat tesóm hangja zavarta meg.
-Kelj már fel!- lökött le az ágyról.
-Áá!- kiáltottam fel mikor leértem.- Megőrültél?- néztem rá, mikor felültem.
-Nem!Te de igen!- húzott fel a földről.- Ne szomorodj már folyton!- rázott meg.
-De ha egyszer hiányzik?- értetlenkedtem.
-Ah..Nehéz eset vagy.- ment ki a szobából.
*Ash szemszöge*
Megőrjít a folytonos nyafogása..."Hiányzik Harry!"
Az utamat Simon-hoz irányítottam.
Teszek valamit jót a testvéremért.

Úristen!Ash, mi van veled?Megzakkantál?- szólalt meg egy hang a fejembe.
Na basszus tényleg megzakkantam...
[---]
-Kérlek!- kezdtem már lassan könyörögni.- Csak délután!
-Ash, utoljára mondom.Nem!- mondta Simon.
-De...Sokkal jobban fog akkor koncentrálni a próbákon.Többet fog beleadni.Eddig 100%-s volt.Most lesz akár 120%-s is!Kérlek Simon, had jöjjön be Harry délutánra!- néztem rá kiskutya szemekkel.
-Azt mondod, hogy jobb lesz?- nézett rám.
-Köszönöm!- ugrottam fel örömömbe, majd megöleltem.
-De csak ma délután!És ha lehet feltűnés nélkül jöjjön.- mondta a feltételeit.
-Rendben!- mosolyogtam, majd előkaptam a telefonom.
*Adry szemszöge*
Feküdtem a hasamon és próbáltam aludni.
Egyszer csak egy kéz simít végig a hátamon.Érintésétől nyugodtnak éreztem magam.Lassan kinyitottam a szemem és felültem.
-Harry!!- karoltam át a nyakát, majd megcsókoltam.
Átkarolta a derekam és az ölébe húzott.
-Hogy kerülsz ide?- szólaltam meg lihegve.
-Ash...- mondta, de nem tudta befejezni, mert összetapasztottam ajkaink.A hátam mögött átfogta a kezeit és közelebb húzott magához.Én pedig teljesen hozzá simultam.Lábam dereka köré fontam, ő pedig kezét a derekamra tette.
A hosszú csók után átkaroltam és a fejemet a mellkasára tettem.
-Hiányzol.- suttogtam.- Teljesen egyedül érzem magam.- szorítottam magamhoz.
-Itt vagyok.- nyomott egy puszit a fejemre.- Minden rendben?- emelte fel a fejem.
-Most, hogy itt vagy.- mosolyogtam.Elvigyorodott és egy rövid csókot nyomott a számra.
-Szóval...Mennyire hiányzom?- vigyorgott.
-Mire gondolsz?- értetlenkedtem.
-Hát...talán erre.- csókolt bele a nyakamba, mire én felsóhajtottam.Felemelte a fejét és egy hatalmas mosoly ült ki az arcára.
-Utálom, hogy tudod milyen reakciókat váltasz ki belőlem...
-Hm..Akkor ehhez mit szólsz?- markolt bele a fenekembe.Én pedig felnyögtem.- Oh, már ennyitől?- huncutul el mosolyodott.
-Ne játszd az értetlent!- szóltam rá.
-Folytassam vagy ne?- érdeklődött.
-Kérlek.- csuktam be a szemem, ő pedig a nyakamat kezdte kényeztetni.Szívogatta, harapdálta, de én csak nyöszörögni tudtam érintése alatt.
Egy pillanatra elhajolt amíg a pólóját eltüntette magáról, majd rólam is.
Ajkai elindultak a nyakamtól egyre lejjebb, amikor eszembe jutott valami.
-Harry!Állj!- toltam el.
-Mi-mi az?Mit csináltam?- aggódó tekintetével nézett rám.
-Nyugi!Nem történt semmi csak...- csuklott el a hangom.- Tudod...Most vagyok...Vagy is...- nyökögtem.Mire értetlen fejjel bámult rám.- Azt akarom kinyögni, hogy van-e nálad!- mondtam.
-Ja...Öm..- kezdte el tapogatni a nadrágja zsebeit.- Nincs.- húzta el a száját.
-Oh...Akkor nem kéne.- másztam ki az öleléséből.
-Igaz...Akkor nem kéne.- vakarta a tarkóját.Felsóhajtottam, majd ránéztem.
-Kockáztassunk?- szólaltam meg.
-Aha.- támadta le ajkai az enyémet, majd hátra döntött az ágyon.
[---]
-Na jó...Mi hülyék vagyunk.- még mindig lihegtem
-Ja, én hülye te meg őrült!- nevetett.- Ezt még is, hogy csináltad?- értetlenkedett.
-Tudod rengeteget táncolunk, ezért kicsit megnyúltam.- kezdtem el hátra felé dőlni.
-Le ne menj megint hídba!- húzott vissza.
-Miért?Nem élvezted?- vigyorodtam el.
-Azt nem mondtam.- nevetett fel, majd megcsókolt.- Szeretlek.- suttogta.
-Én is téged.- pattantam ki az ágyból.
-Na és most?- karolt át hátulról.
-Először is fel kéne öltözni.- fordultam felé, majd egy rövid csókot nyomtam a szájára.

Tadaaam!Itt a következő rész!Éééés fogalmam sincs miért kellett ehhez 1 hét...De itt van!
Csak kicsit zűrös időszakba vagyok és nincs ihletem.Sajnálom!Igyekszek, hogy ne hetente legyen rész hanem gyakrabban.
Sietek, de nem mindig jönnek betűk a kezeimre. O.o, ez hülyén hangzott..
Kérdések :
1. Megfogsz ölni ha azt mondom, hogy lesz még egy ugrás a következő részben?
2. Van valami sejtésed, hogy mi lesz a következő részben?
3. Hogy vagy?
4. Örülsz, hogy itt a tavasz? *--*
Amúgy tényleg a következő részben lesz egyenlőre ugrás.Bocsi, de muszáj...
...
...
...
(Igazából annyira nem)

2 comments:

Vikii said...

Szia! Nagyon jó lett:3
1, nem, sőt sztem úgy lesz jó :pp
2,háát..nemsok xd
3,jól köszi :p
4, ISZONYATOSAN ÖRÜLÖK *_*

Adry said...

Szia!Köszi!
Oké, :D
Na is legyen több! XD
nincsmit máskor is :)
ÉN IS! :D