Wednesday 27 March 2013

Díj #3

Köszönöm szépen a 3.díjamat VikyPeace-nek :D imádlak :D
Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább a díjat 11 másik blognak!



1. 11 dolog

1, The Vamps rajongó vagyok! Brad ♥
2, Imádom a hajam ♥
3, Kedvenc tantárgyat az angol és a matek.
4, Imádok történetet írogatni, csak úgy.
5, Én nem hülye vagyok csak furcsán normális.
6, 2 bátyám van, ezért eléggé fiús vagyok.
7, Van két kutyám, Mancs és Pamacs ♥
8, Szeretek durva sztorikat olvasni (blogokat).
9, Utálok könyvet olvasni.
10, #előző, de imádok blogokat :D
11, Hatalmas dark fan vagyok.

2. Válaszok

1, Milyen hangszeren játszanál legszívesebben(*)?- gitár :)
2, Melyik a kedvenc országod?- Van egy ország, ahol álmomban jártam Magyarország....
3, Mi a legcikibb élményed amit eddig átéltél?- Nem tudom...
4, Szereted a csokit?- Igen *-*
5, Ki a kedvenc szóló énekesed?- Conor Maynard ♥
6, Van olyan, amitől félsz?- Van :/
7, Van háziállatod?- Van :D
8, Mi a hobbid?- Blogolás :D
9, Sportolsz valamit?- Nem. 
10, Hány éves vagy?- 13
11, Olvasod a blogomat?:33- Igen :D

3. Kérdések
1 : Általában milyen a kedved Szerda reggel?
2 : /Ha olvasol blogokat/ Van olyan tulajdonság, ami ha nincs benn az adott blogba akkor nem olvasod?
3 : Melyik a kedvenc tantárgyad?
4 : Hányadikos vagy?
5 : Szerelmes vagy?
6 : Kedvenc Fafajta?
7 : Kedvenc filmed?
8 : Szereted a teles tavaszt?
9 : Mi a véleményed Olly Murs-ról?
10 : Van kedvenc blogod?
11 : Twitter vagy Facebook?

4. Küldd tovább
Nem olvasok 11 blogot, de nem akarom olyannak küldeni akinek már küldtem, ezért inkább nektek küldöm, imádott, olvasóimnak!Megérdemlitek! :D

2 comments:

VikyPeace said...

Haha nincsmit:33
És hallod.sok a közös bennünk :"DDDD Eléggé sok xdd

Adry said...

:D
Annak csak örülök :D XD