Tuesday 5 March 2013

16.rész - Jaj ne...

1 hónap...
Azaz 4 hét.28 nap.
Na és még sorolhatnám.
Szóval...Ennyi ideje nem voltunk kint igazán a "nagyvilágban".
Repül az idő, ha az ember körül történnek a dolgok.Próba, gyakorlás, hanggyakorlatok, tánc...és már is show.
Bár azért megéri.Itt vagyunk a top 3-ban.
Kedd van és most kezdjük az első próbát.
-Oké, csajok kezdhetünk?- jelent meg Simon.- Hol a szövegetek?- értetlenkedett.
-Jaj Simon!Minek nekünk ehhez szöveg?- szólt rá Ash.- Csak tudjuk a What Makes You Beautiful szövegét!
-Jó akkor próbáljunk.- forgatta a szemeit.
Elindult a zene, Ash pedig énekelt.Mivel én kaptam Harry szövegét...
-You're insecure...- kezdte.
Liam részével végzett és én jöttem de hirtelen rosszul lettem.Elkapott a hányinger.
-Állj!Adry rosszul van!- szólalt meg Ash.Odakaptam a hasamhoz, majd éreztem, hogy nem bírom.Kirohantam a mosdóba.
[Pár perccel később]
-Jól vagy?- jött oda hozzám Ash, mikor visszamentem a próbaterembe.
-Most már igen.- válaszoltam.
-Adry, hívtam egy orvost, mert már egy ideje folyton rosszul vagy.- mondta Simon, mögötte a dokival.
Arrébb mentünk a dokival majd megvizsgált.
[Másnap]
-Szóval, akkor tudsz próbálni?- kérdezte Simon.
-Igen!Jól vagyok...- fogtam kézbe egy mikrofont.
-Oké, akkor zene.- mondta, majd elindították a zenét.- Ash.- bólintott felé.
-You're insecure.Don't know what for....- énekelt tesóm.
-Everyone else in a room can see it...- énekeltem.
Végig vittünk a dalt, Ash pedig elkezdte a "nananana..."-s részt.Vettem egy mély levegőt és belekezdtem a lassú szólóba.Vagy úgy a felénél elfogyott a levegőm ezért leálltam.
-Francba...- szólaltam meg.
-Ne aggódj!Menni fog.- szólalt meg egy hang.
Hirtelen hátra fordultam, közben a zene leállt.A srácok álltak mögöttünk.
-Harry!!- kiáltottam fel, majd elkezdtem futni felé.
-Jaj ne...- ijedt meg, majd a hátára esett, hála nekem.Belenéztem a szemébe, majd megcsókoltam.
-Khm...- köhintett Ash.Felálltunk mindketten.
-Amúgy mit kerestek itt?- érdeklődött Ash, közbe én átöleltem Harry-t.
-Velünk fogtok duettezni!- válaszolt Liam.
-Egész héten itt lesztek?- néztem rá Harry-re.
-Aha.- mosolyodott el, majd megcsókolt.
-De nem nyáladzani jöttünk, hanem gyakorolni.- szólalt meg Zayn.
-Meg, hogy tovább jussatok a döntőbe.- folytatta Lou.
-Adry!- szólt nekem Simon.
-Igen?- válaszoltam.
-Itt az orvos.- mondta.
-Oké.- indultam meg felé.
-Orvos?Minek?- értetlenkedett Harry.Ash-re mutattam.
-Adry mostanában kicsit rosszul volt ezért...- a többit már nem hallottam.
-Megjöttek az eredmények...- szólalt meg a doki.
-Jó-jó.Csak mondja meg mi bajom.Hasmenés?Vagy mi?- szakítottam félbe.
-Nem éppen.- adott választ.- Az oka, hogy hányingerei vannak az, hogy ön állapotos.- folytattam.
-Mi-mi van?- kerekedtek ki a szemeim.- Á-állapotos vagyok?- képedtem el.
-Igen.- bólintott.
-Rendben...Köszönöm...- mentem vissza.
-Na mi van?- kérdezte Ash.Odahajoltam a füléhez.
-Terhes vagyok.- hajtottam le a mondat után a fejem a vállára.- Kérlek küld be Harry-t a szobámba.- suttogtam.
-Rendben.- mosolygott rám.Én pedig elmentem a szobámhoz.
Leültem az ágyra, majd erőt gyűjtöttem.
Mit fog mondani?Mit fog tenni?Ki fog akadni?
Ilyen mondatok jártak a fejembe, amikor kinyitódott az ajtó.
-Minden rendben?- hallottam meg aggódó hangját.
-Kérlek ülj le.- mondtam halkan.
-Szívem, jól vagy?- ült le mellém.
-Harry, valamit el kell mondanom.- néztem a szemébe.
-Jaj ne...- szólalt meg.- Szakítani akarsz?- értetlenkedett.
-Mi?- ijedtem meg.- Nem, dehogy!- ráztam a fejem.- Dehogy, te mit fogsz mondani, azt nem tudom.- sóhajtottam fel.
-Mi van?- értetlenkedett.
-Harry...- vettem egy mély levegőt.- Terhes vagyok.- suttogtam, majd lehajtottam a fejem.Nem tudok a szemébe nézni.
Mikor már percek óta nem szólalt meg, felnéztem.Kikerekedett szemekkel és lesokkolt arccal nézett rám.
Odahajoltam hozzá és nyomtam egy puszit az arcára, mire visszatért.
-Mióta?De...hogy?Mi...- dadogott.
-Emlékszel még...Mikor 1 hónappal ezelőtt bejöttél és tudod...kockáztattunk...Szóval ez lett a vége.- néztem a szemébe.
-Terhes vagy.- mondta.
-Harry, Harry.- húzogattam a kezem a szeme előtt.
-Itt vagyok.- fogta meg a kezem.
-Jól vagy?- kérdeztem.
-Ezt még fel kell dolgoznom.- engedte el a kezem, majd lehajtotta a fejét.
Mögé ültem és átöleltem.
-Szeretlek.- suttogta alig hallgatóan.Én pedig rádöntöttem az állam a vállára.
-Biztos jól vagy?- döntöttem oldalra a fejem.
-Igen...- fordította felém az arcát, majd megcsókolt.Elfordította törzsét, majd közelebb húzott magához.- Hé, legalább egy ideig nem kell védekeznünk.- nevetett fel.
-Jaj te!- nevettem.
-Miért?Csak próbálok pozitív lenni!- mosolygott rám.- Szóval...- kezdett egy hajtincsemmel babrálni.- Kell segítség a szólóhoz?
-Minek?Itt vagy, úgy is te énekled.- rántottam vállat.
-A-a.- vigyorodott el.- Mi énekeljük.- emelte ki a "mi" szót.
-Ne szívass.- nyögtem fel kínomban.
-Nyugi!Segítek!- fonta meg az arcom.- Na akkor gyakoroljunk!- komolyodott el.

Na akkor, végre ide is elértünk!Jeje!
Képzelem az érdekes arcokat, körülbelül, mint Harry-nél.
(Kérlek, mond, hogy olyan arcotok van...)
Ha azt hitted eddig bonyolult volt a történet, akkor tévedsz!
Kérdések : 
1. Hogy vagy?
2. Mi a véleményed Olly Murs-ról?
3. Szerinted Adry-nak sikerül a szóló, és bekerülnek a döntőbe?
4. Van kedvenc karaktered a történetben?
Komiiikaaaat!!!Kérleeek széépen :)

No comments: