Sunday 10 March 2013

17.rész - Duett

-Nyugi, nyugi.- fogta meg tesóm a vállam.A kezem az ő vállára tettem, majd becsuktuk a szemünket.
-Mit csinálnak?- suttogott Lou, gondolom Harry-nek.
-Fogalmam sincs!- válaszolt.
-Erőt gyűjtünk...- adott választ Ash.
-Nyugi, csajok menni fog.- mosolygott ránk Liam.
-Oké...- sóhajtottam fel.
-Mehet?- nézett rám tesóm.
-Mehet.- szorítottam össze a fogaim.Tesóm már emelte fel a kezét, mikor leállítottam.- Várj!- kiáltottam.- Ne erősen!- kérleltem.
-De úgy nem jó!- szólt rám.
-Jó, rendben.- szorítottam a szemeim.Majd tesóm kezét éreztem az arcomon.Kicsapódtak a szemeim, de egy hang se jött ki a számon.Kezem az ütés helyére tettem és valami "áu" szerűt tátogtam.
-Nektek meg mi bajotok?- szólt rám Harry.
-Csak azért kell, hogy lenyugodjunk.- mondtam és rá csaptam tesóm arcára aki összerezzent és halkan felkiáltott.- Azért annyira nem volt erős.- néztem.

-Neked lehet, de te erős vagy!- ütött vállba.
-Bocsi.- mondtam vigyorogva.
-Nem bóknak szántam...- forgatta a szemeit.- Piros az arcom?- érdeklődött.
-Nem.Ne aggódj.- szólalt meg Niall, mosolyogva.
-Skacok, készüljetek, mindjárt ti jöttök.- szóltak oda hozzánk.Mire én megint ideges lettem.Aztán két kéz fogta át a derekam.
*Ash szemszöge*
Harry átölelte Adry-t majd a fülébe súgott valamit, amitől Adry elmosolyodott.
-Társaságban nem illik sugdolózni!- durcázott be Lou.
-Nem tartozik rátok.- forgatta a szemeit Adry, majd hátra fordult és megcsókolta Harry-t.
-Megnyugodtál?- olvastam le Harry szájáról.- Ne aggódj, ott leszek melletted.- szorította magához.
-Skacok!Idő van!- szólalt meg Zayn.
-Jól van...- jött oda mellém tesóm.
-Jól vagy?- kérdeztem.Hátra nézett Harry-re majd vissza rám.
-Nem.- suttogtam.- De menjünk.- indult meg előre.
Mindenki beállt a helyére.Kezdtünk mi Adry-val.
Elhúzódott a fal, majd megszólalt a zene.Mosolyogva kezdtem énekelni.
-You're insecure.Don't know what for...- énekeltem a mikrofonba.Majd tesóm szólalt meg a gyönyörű hangján.
-Everyone else in a room can see it.Everyone else, but you...
-Baby you light up my world like nobody else.- énekeltünk együtt.
Lenyomtam Zayn részét is, majd tesóm megint Harry-ét.
-Most pedig a One Direction!- kiáltottam bele a mikrofonba, majd a srácok meg jelentek.
Végig vittük a refrént, majd Harry-n és Adry-n kivül elkezdtük a "nanana"-s részt.
Hajrá Adry!- biztattam magamba.
-Baby you light up my world like nobody else...- énekelték egyszerre.
Vége lett a részüknek és Adry elkezdett vigyorogni.Sikerült neki!
[---]
-Aki biztosan tovább jutott a fináléba, hogy szembe szálljon az ellenfelével a győzelemért.- megörülök ezektől a szövegtől.Halálra izguljunk magunkat...- Eric Stolen!- kiáltották Eric nevét.Elképedt, majd ugrálni kezdett.Mindenki megtapsolta, ahogy mi is.Aztán Gary-vel együtt kimentek a színpadról.
-Most pedig, aki még tovább jutott a döntőbe, hogy esélyt kapjon megnyerni az X-factor-t...- itt kicsit szorosabban fogtam Simon kezét.Lehajtottam a fejem.
*Harry szemszöge
-Az AA!- kiáltották a nevüket.
-Igen!- kiáltottam fel.
-Az én húgaim!- tapsolt Lou.
-Na mekkora már, hogy többre viszik, mint mi.- nevetett Zayn, de persze tapsolt.
-Zayn, ne féltékenykedj!- szólt rá Niall.
-Minek?Nekem is szőke csajom van.- vigyorgott rá.
-Ash nem a csajom.- jelentette ki.
-Még.- suttogta oda nekem Lou.
-Ja...- nevettem fel.
-Hallottam!- szólt ránk.
-Most mi bajod?Úgy is azt akarod nem?- értetlenkedett Lou.
-Semmi közötök a magánéletemhez!- szólt vissza.
-Hú, de durcás valaki.- nevettem.
[Másnap]
...

Na sziasztok!Íme eme rész! XD
Nagyon jó érzés, hogy elértünk ide.Nagy nehezen de sikerült...
Ezután sokkal könnyebben fogok részt írni.Érzem.
Remélem örültök :)
Kérdések : 
1. Hogy vagy?
2. Mi volt a legutóbbi jegyed és miből?
3. Szerinted hülyeség lenne elkezdenem egy angol nyelvű blogot?
4. Melyik a kedvenc napod?

No comments: