Sunday 24 February 2013

14.rész - Csak csók

*Ash szemszöge*
-Te jó ég...- szólalt meg tesóm.Elkaptam a fejem, majd hirtelen felálltam és kirohantam a szobából, át az enyémbe.Leültem az ágyamra és elkezdtem bőgni.Fogalmam sincs miért kezdtem el sírni.Csak bőgtem...folytak a könnyeim.
Felkaptam a fejem a kopogásra, majd tesóm hangja csapta meg a fülemet.
-Minden rendben?- ült le mellém.
-Mi bajom van?- fordultam felé.- Miért csinálok folyton hülyeségeket?- értetlenkedtem.
-Én tudom, de úgy se hiszed el!- adott választ.Rögtön tudtam mire gondol.
-Szeretem?- szólaltam meg halkan.
-Ezt csak te érzed...- mosolygott rám.
-De én nem tudom mit érzek!!- kiabáltam rá.- Össze vagyok zavarodva!Adry, kérlek segíts!- kezdtem el megint bőgni.Átkaroltam, magamhoz szorítottam.Szükségem van a testvérem nyugtató ölelésére.
Nem értek semmit.Még saját magamat se.Nem értem az érzéseim.Miért vagyok ennyire szerencsétlen?
-Szereted.- suttogta a fülembe.- Nagyon szereted Niall-t.Csak nem akarod beismerni, mert félsz attól, hogy ő nem így érez.De ez nem igaz!Látszik rajta, hogy akar téged.- folytatta.
-Hogy akarna miközben barátnője van?- néztem rá.
-AMY NEM A BARÁTNŐJE!- kiabált rám.- Csak barátok.
-Lou is ezt mondta, még is vannak olyan képek ahol csókolóznak!- szóltam vissza.
-Drága húgom.Hallottál-e már arról, hogy photoshop?- értetlenkedett.
*Niall szemszöge*
-NEM!- csaptam be magam mögött az ajtót.Neki dőltem háttal, majd lassan lecsúsztam ülőhelyzetbe.
Elegem van...Mindenből és mindenkiből!Senki se hagy békén!
Ja és, hogy mi volt ez a "hirtelen" dühkitörésem?Megmutatom.
[Fél órával ezelőtt]
-Meg is érkeztem!- ültem le a kanapéra egy doboz óriás popcornnal a kezemben. 
-Niall, ugye ebből mi is kapunk?- nézett rám Liam.
-Ööö...Hát persze.- vettem humorosra a témát.- De csak miután jól laktam.- vigyorodtam el.
-Na adod ide!- kapta ki a kezemből Lou a dobozt.
-Hé!- kiáltottam fel.
-Irigy kutya bújj a lyukba!- nézett rám átkarolva a popcornos dobozt.
-Oké, rendben.Értem...Oké.Szia.- jelent meg a lépcső alján Harry, telefonnal a kezében.- Én is téged!- tette le mosolyogva.- Na mit nézünk?- érdeklődött, majd lehuppant az egyik fotelba.
-Öm...- szólalt meg Liam.- Csókcsata?!- nézett fel.- Ki választotta ezt?- értetlenkedett.Mindenki Zayn-re nézett.
-Mit néz rám mindenki?Ez volt a legelérhetőbb!- tiltakozott.
-Legalább horror?- kérdeztem.
-Van bent ijesztő rész is.- válaszolt.
-Jaaj...Zayn!- sóhajtottunk fel.
-Tényleg!A csókról jut eszembe.Lou beszélhetnénk négyszemközt?- szólalt meg Harry.
-A csókról Lou jut eszedbe?- nevetett fel Liam.- Hát neked tényleg hiányzik Adry!
-Nem!Csak...Áh, hosszú!- állt fel a fotelből, majd Lou-val bementek a konyhába.
-Liam!- csapta vállba Zayn, mert még mindig röhögött.- A N.É.A.D.- nézett rám komolyan.
-Oh...- hallgatott el Liam.
-Mi?N.É.A.D?- értetlenkedtem.Aztán rájöttem.- Niall és Ash dolog?- kiáltottam fel.- Sosem adjátok fel?- háborodtam fel.
-Niall, figyelj...- jelent meg Harry az ajtóban.
-Nem Harry, te figyelj!És ti is!- mutattam a többiekre.- Elegem van, hogy folyton azzal töritek magatokat, hogy én és Ash újra együtt legyünk.De ez nem fog menni!Mindketten tovább léptünk!Akkor ti miért nem?- értetlenkedtem, majd megindultam a lépcső felé.De nem jutottam tovább, mert Lou elkapta a kezem.
-Csókolózott James-sel.- szólalt meg.Ezt hallva elkapott egy ismerős érzés...Amit mostanában elég gyakran érzek.Szomorúság, csalódottság...elégedetlenség.Éreztem ahogy kezd könnyesedni a szemem.
-Akkor miért sírsz?- kérdezte Harry.- Ha tovább léptél akkor miért látunk könnyt a szemedben?- tette keresztbe a karjait.
-Ti ezt nem értitek!Senki se érti!- rohantam fel az emeletre.
-Niall!Várj!- jöttek utánam.
-NEM!- csaptam be magam mögött az ajtót.
[Jelen]
Nem értem.Tovább léptem.De még is rossz.Még is fáj.De miért?Miért fáj, hogy nincs velem?Miért fáj, ha mással tudom?
Felálltam és elsétáltam az ágyamhoz, majd elgyengülten ráhullottam az ágyneműmre és elkezdtek folyni a könnyeim.
-Ismerős.- szólalt meg egy hang az ajtóban.- Én is pontosan így viselkedtem vagy 2 hónapja.
-Most, akkor együtt vannak?- néztem rá Harry-re.
-Nem.Nincsenek.- ült le mellém.- Azért elég vicces, hogy Logan-nál nem akadtál ki de egy csóktól már is bőgsz.- nevetett fel.
-Logan csak szexre kellett neki.- dőltem hátra az ágyon.
-Ezt te honnan tudod?- szólalt meg egy oktávval feljebb hangon.
-Ash mondta Adry-nak ő pedig nekem.- válaszoltam.
-Ezt nekem Adry nem is mondta.- gondolkodott el.
-Mert téged érdekelt volna?- ültem fel.
-Na, ez igaz.- mosolyodott el egy pillanatra.Majd beállt a csend.
Egy idő után meguntam egy a zajtalan környezetet.
-Szerinted...
-Szereted.- szakított félbe.- Nem kell megkérdezned.- rázta meg a fejét.- Ahogy Ash is téged!- lökött vállba.
-Mi?- kaptam rá a tekintetem.- Sz-szeret?- mosolyodtam el.
-Jaj!Ne mond, hogy nem volt eddig egyértelmű?- csapta homlokon magát. 
-Jól van szólj be...- forgattam a szemeim.
-Jó, oké.Akkor én megyek.- állt fel és elindult az ajtó felé.
-Harry várj!- szóltam utána, ő pedig megfordult.- Kérlek segíts!- néztem rá kérően.
*Adry szemszöge*
Vasárnap...Áh, félek.Már csak fél óra és kezdődik a show.
Megint ideges vagyok, de most egy fokkal nyugodtabb, mint múlt héten.
A dal fantasztikus.Simon szerint nagyon jó az összhangunk, úgy, hogy emiatt nem izgulok.Csak még nem szoktam meg ezt a sok embert...
-Lányok, mindjárt ti jöttök.- szóltak oda hozzánk.
-Oké, nyugi.- fogta le a vállam Ash.
-Nyugodt vagyok, nyugodt vagyok.- csuktam be a szemem és nyugtattam magam.
Elég sikeres volt.Jó ez az agykontroll.Lenyugtat.Csak pozitívan!
-Most pedig következzék az AA.- kiáltott a műsorvezető.
Nekünk pedig elindult a videónk.
*Videó*
-Áááá!- kiáltottunk fel mindketten.
-El sem hiszem, hogy itt vagyunk!- nevetett fel Ash.
-Talán nem kéne minden videót így kezdenünk.- gondolkoztam el.
-Jó oké.- nevetett Ash.
*...*
-A héten találkoztunk rajongókkal.- mondta tesóm.
-Nagyon furcsa nekünk még ez.Rajongók?!- folytattam.
-Persze örülünk neki!Mert jó érzés az, hogy szeretik az emberek a hangunkat.- mosolygott Ash.
-Jó tudni, hogy szeretnek minket az emberek!- mosolyogtam én is.
-Oh, Adry téged eddig is szerettek.- lökött oldalba.- Vagy utáltak.- folytatta.
-Haha.- forgattam a szemeim.
*...*
-Próbálkozunk azzal, hogy az előadás során minél többet mutassunk a hangunkból.- tettem keresztbe a kezeim magam előtt.
-Szeretünk énekelni és nagyszerű dolog, hogy itt tehetjük ezt.- vigyorodott el tesóm.
*Jelen*
Elhúzódott a fal...

Tatatatatata-taaaaa!This is 14th part!"Just kiss" name.Why just kiss?In the next part you find out.
*Evil laugh*
Na, szóval...Hogy ne idegesítselek titeket is az angol tudásommal - anyámat idegesíti O.o -, lefordítom, mert NEM akarom kitörölni.
A tatatatatata-taaaaa-t szerintem értitek.Ez itt a 14. rész."Csak csók" néven.Miért csak csók?A következő részből megtudod.
*Gonosz kacaj/nevetés*
Jól van na...Kicsit unatkozok most, hogy sikerült megírnom 10 nappal később a következő részt...Gratulálok Adry!Ügyes vagy...
Na akkor...
Kérdések :
1. Fogsz kommentelni ehhez a részhez?
2. Érdekel valamilyen változtatás a blogomban?
3. Hogy vagy?
4. Milyen színű a hajad?
5. Milyen nyelveken tudsz megszólalni?

2 comments:

Vikiiii said...

Szia! Előbb kiírtam "szerkesztők" néven valmait..bocsi, csak a blogom miatt ebbe voltam bejelentkezve:||
szóval :D
Huhh nagyonjó :ppp Nekem tetszett:DD
na akkor válaszok :33 ( amugy..imádom ezeket a kérdéseket..mindig röhögök rajtuk egyet mikor válaszolgatok :"D )
1. amint látod igen:"D
2.ezt úgy érted, hogy válktoztatni akarsz a blog kinézetén? Szerintem nem rossz ötlet:) Én is írok blogot..haha nem is egyet xdd éés azért néha kell változtatás:)
3.jól köszi:)
4. szőke:33 *-* És imádom :33 de kezdek barnulni :(
5.Magyar, angol, és pár pár szót svédül, oroszul :) *--*

Adry said...

Oké, töröltem :)
Örülök, hogy tetszett :)
Igen szeretnék...Majd...Nem sokára.