Saturday 16 March 2013

19.rész - Igen!Igen!Igen!

*Adry szemszöge*
-Adry, Ash menjetek előre.- engedett el magam mellett Lou.
-Mire készültök?- értetlenkedtem.
-Semmire.Csak menjetek.- hessegetett az ajtó fele Liam
-Oké...- motyogtam magam elé.
-Furák.- nevetett fel Ash, majd kinyitotta az ajtót.
-Meglepetés!!Gratulálunk AA!- kiabálták az emberek.
-Te jó ég!- mondtunk egyszerre Ash-sel.
-Csak nektek.- mondták a többiek mögöttünk.
-Úristen!- szólaltam meg.- Itt van...mindenki.- nevettem fel a végén.
-Aha...Barátok, rokonok, ismerősök.- ölelt át hátulról Harry.- Itt van Lindsy és Jessie is.- folytatta.
-Hol?- vágtam rá rögtön és a szemeimmel fürkészni kezdtem a tömeget.
-Itt vagyunk csajszi.- szólalt meg egy ismerős hang.
-Csajok!- karoltam át őket mosolyogva.- Úgy hiányoztatok!
-Te is nekünk, lökött.- nevetett Jess.
-Hé, most akkor kukába fogod dobni az álmod?- érdeklődött Linds.
-Nem tudom...Egyenlőre igen.Aztán majd előszedem ha már kelleni fog.- adtam választ.
-Oké!Most már kezdhetjük is a bulit!- kiáltott bele a mikrofonba Lou, egy állványról (?).- A pultnál, Dj Malik, Dj Payne és jómagam Dj Tommo!Pörögjön a hangulat!- ordított, majd megszólalt a zene.- De előtte...- nézett rá Zayn-re aztán elhallgatott a zene.- Harry szeretne mondani valamit.- adta át neki a mikrofont.
-Nos...- szólalt meg Harry.- Először is gratulálok, még egyszer is csajok!- mosolygott.- Másodszor pedig, szeretnék egy bejelentést tenni.- komolyodott el.- Szóval van egy lány...Aki 2 évvel ezelőtt, 2012 nyarán, megbolondított.- sütötte le a földre a szemét.- Ezzel együtt ellopta a legnagyobb értékemet.- nézett rám.- A szívemet.- erre elmosolyodtam.- Most ott áll, mint egy ártatlan bárány, pedig nem is tudja mekkora egy tolvaj...- nevetett.Majd elindult felém.- Mondhat bárki bármit.Állíthat magáról bármit.De még akkor is én vagyok a legszerencsésebb férfi az egész világon.- nézett a szemembe.Erre mindenki "Ooo"-zott.- Nem tudod, hogy gyönyörű vagy.(You don't know you're beautiful ~szk.)- erre felnevettem.- Lenne egy kérdésem számodra.- fogta meg a kezem.- Szeretsz annyira egy ekkora idiótát, mint én, hogy leéld vele az életed?- kérdezte.
-Hé én is idióta vagyok!Összeillünk!- nevettem fel, mire mindenki, mivel a mikrofonba mondtam.
-Akkor boldoggá tennél azzal, hogy a hozzám jössz feleségül?- térdelt le elém, kezében a gyűrűvel.Kikerekedtem a szemeim.Majd hezitálás nélkül rávágtam :
-Igen!Igen!Igen!- kiáltottam.- Ezerszer is igen!- vigyorogtam a boldogságtól.Felhúzta a gyűrűt az ujjamra, majd megcsókolt és megpörgetett.Mindenki tapsolni kezdett, Zayn és Lou pedig fütyültek.
-Ennek örömére, vagy Zayn szomorúságára, Dj Payne egy lassú számmal fogja kezdeni a bulit.- szólalt meg Liam egy másik mikrofonba.- Akkor szóljon lassú jazz a friss jegyeseknek.- nézett ránk.- És persze a szerelmespároknak.- indította el a zenét.
-Mrs Styles, szabad egy táncra?- nyújtotta felém a kezét.
-Ezer örömmél Mr. Styles.- mondtam komolyan, de a végén elnevettem magam.Magához húzott, majd táncolni kezdtünk.- Annyira imádlak.- hajtottam a vállára a fejem.
-Én is téged.
*Zayn szemszöge*
-Most az egyszer nem bántalak ezért!- fenyegettem meg Liam-et.
-Ne már!Had beszélgessenek egy kicsit.- nevettem.
-Mi lesz a következő szám?- kérdezte Lou.
-Khm...- szólalt meg mögöttünk 3 női hang.Hátrafordultunk és keresztbe tett karú lányokat láttam.
-Gyerünk Lou!Táncolunk!- kapta el a kezét El, majd elkezdte húzni le az állványról.
-Áá!- botladozott.- Ne ráncigálj!- hallottam halkan lentről a hangját.
-Liam, te is!- rángatta el őt Dani is.
-Valakinek kezelnie kell a pultot.- mondta valami védekezésképp.
-Gyere szépen...- fogta meg a karom Perrie.
-Te jó ég...- motyogtam magam elé.
Leértünk, majd átkaroltam, ő pedig a vállamra tette a kezeit.
-Ha valamit akarsz, inkább szólj.Ne ráncigálj!- szólaltam meg, mire hozzám bújt.
-Szeretlek.- mondta.
-Nők...- gondoltam magamban.- Én is szeretlek.- mosolyodtam el.
*Ash szemszöge*
-Olyan jó így minden.- mosolyodtam el.
-Az.- mosolygott Niall, majd lassan megpörgetett.- De csak, mert itt vagy velem.- fordított úgy, hogy háttal legyek neki.
Magához szorított.
-Kérdezhetek valamit?- szólalt meg egy kis csend után.
-Persze.
-Adry terhes, igaz?- suttogta a fülembe.
-Igaz.- válaszoltam, majd sóhajtottam.- Miért?Szerinted Harry...- fordultam meg.
-Nem, dehogy!- rázta meg a fejét.
-Szerintem se.- mosolyodtam el.
*Adry szemszöge*
Vége lett a lassú számnak, aztán "Dj Malik" motyogott valamit a mikrofonba, majd egy pörgős szám szólalt meg.
Harry értetlenül rám nézett.Vállat fontam, majd táncolni kezdtünk.
-Hé, bocsi.Elrabolhatjuk a menyasszonyt?- jelent meg Jess és Linds.
-Csak okosan!- nevetett, majd a csajok arrébb húztak.
-Gratula, csajszi!- ölelt meg Jess.
-Na most kifogtad a főnyereményt.- nevetett Linds.
-Harry nem tárgy...- forgattam a szemeim.
-Persze, hogy nem!Egy tárgy nem térdelne le eléd és kérné meg a kezed...- Jessie.
-Ugye nem ez lesz a fő téma?- érdeklődtem.
-De igen.- mondták egyszerre.
-Jaj nekem...- motyogtam magam elé.
-Figyeld, valaki nem bír elszakadni tőled.- nevetett fel Lindsy.
-Mi bajod?- értetlenkedtem.
-Fordulj meg.- mondtam.Hátra fordultam.
Harry-t láttam meg elvigyorodni.Elmosolyodtam és integettem neki.
-Hahó!- fordított maga felé Jess.
-Bocsi, mit mondtál?- érdeklődtem, mire egymásra néztek és mosolyra húzták a szájukat.
-Nem fontos.- rázta a fejét Jessie.
-Menj.Majd máskor kifaggatunk.- nevetett Linds.
-Biztos?- kérdeztem.
-Menj már!- löktek meg.Megfordultam és kerestem Harry-t, majd elindultam felé, és ő is felém.

Sziasztok!
Itt a kövi rész...
Gyors voltam, mi? *nevetés*
Lehetne egy kérésem?Akinek van tumblr-je kövessen be légyszi!
Katt IDE.
Kérdések : 
1. Hogy vagy?
2. Mi a kedvenc kajád?
3. Kedvenc állat?
4. Várod a hétfőt?

2 comments:

Anonymous said...

Szia! Kinn van a kritikád! http://jailbirdlife.blogspot.hu/p/kert-kritikak.html
Hogyha kirakod az oldaladra, kérlek tüntetd fel a forrást! :)

Adry said...

Szia.
Köszi!
Rendben felteszem :)