Monday 4 February 2013

12.rész - Halkabban

Felöltöztünk, majd lementünk a földszintre, mire Lou elénk termett, komoly tekintettel.
-Kérlek titeket.- szólalt meg.- Drága barátaim.- folytatta.- Drága testvéreim.- vett egy mély levegőt.- Legközelebb halkabban!!- szólt ránk.
-Bocs.- szólaltam meg, majd Harry berángatott a konyhába.
-Én mondtam, hogy halkabban.- mosolygott rám.
-Ne fogd már rám!- löktem meg.
-Miért akkor kire fogjam?- nevetett.
-Te tehetsz róla!- vigyorogtam rá.
-Igen?Mivel?- karolta át a derekam, én pedig a nyakába tettem a kezeim.
-Túl jól csinálod.- hajoltam közelebb, majd megcsókolt.
-Gyakorlat teszi a mestert.- vigyorodott el ő is.
-Oh, akkor értem miért vagy ennyire hülye.- jött be az ajtón Niall.- Biztos sokat gyakoroltad.- nevetett.
-Kösz Horan.- forgatta a szemeit, majd elengedett.
-Nincs mit Styles.- nevetett tovább.
*Ash szemszöge*
Ültem a kanapén és figyeltem a tévét Liam mellett.Egyszer csak azt veszem észre ahogy besüpped bal oldalamon a hely.Oldalra fordítottam a fejem és Lou szemét láttam meg pár centire tőlem.
-Áá!- ijedtem meg és Liam ölébe ugrottam.
-Beszélhetnénk?- szólalt meg Tommo.
-Ash?Lennél olyan szíves, és leszállnál rólam?- nézett rám Liam.
-Neked igen.- néztem Lou-ra.- Neked nem.- vigyorogtam Li-re, aki ezután lelökött a földre.
-Gyere!- nyújtott kezet tesóm.Segített felhúzni, majd arrébb mentünk.
-Mit szeretnél?- mosolyogtam rá.
-Beszélni veled.- mosolygott vissza.Ezt pár másodpercnyi csend követte.
-Miről?- szólaltam meg.
-Mi miről?- értetlenkedett.
-Miről szeretnél beszélni velem?- fejtettem ki.
-Ja, persze.- vakarta meg a tarkóját.- Rólad és Niall-ről.- folytatta.
-Jaj...Ne kezd te is!- sóhajtottam fel.- "Jöjjetek össze újra!Nektek együtt kell lennetek"- parodizáltam.
-De most mi bajod ezzel?Talán nem szereted?- értetlenkedett.
-Hogyne szeretném, basszus!- keltem ki magamból.- Szeretem.Mindennél jobban.- folytattam, halkabban.
-Akkor miért nem beszélsz vele?
-Mert ő már tovább lépett...- suttogtam, alig hallhatóan és lehajtottam a fejem.
-Ezt meg honnan veszed?- emelte fel az állam.
-Te jó ég...Attól, hogy szinte be vagyunk zárva, még nem jelenti, hogy nem követjük a híreket!- csaptam vállba.- Tudom jól, hogy randizgat.
-Ja!Amy-re gondolsz?- érdeklődött.Bólintottam.- Csak barátok!Nem randiznak.
-Na és a csókolózós képek?- értetlenkedtem.
-A, milyen képek?- kerekedtek ki a szemei.
*Niall szemszöge*
-Szóóóóval.- csúszott közelebb hozzám Adry.- Mizujs Nialler?- karolta át a vállam.
-Na jó...Mi bajod?- néztem rá.
-Nekem semmi.- emelte fel a kezeit tiltakozásképp.- Csak régen találkoztunk és érdekel mi van veled.- mosolygott rám.
-Harry, mit tettél vele?- néztem rá és Adry-ra mutattam.
-Nem nyilatkozom.- ivott bele a poharába, majd kiment a konyhából.
-Lehetne egy kérdésem?- nézett rám.
-Persze.- forgattam a szemeim.
-Van valami lány most az életedben?- vigyorgott rám.
-Te is kezded?- fogtam meg a szendvicsem és beleharaptam, majd az ajtó felé vettem az irányt.
-Ugyan már!Beszélj Ash-sel!- szólt utánam.
-Minek?- értetlenkedtem, majd felléptem a lépcső első fokára.
-Niall ne legyél már ennyire értetlen!- szólt rám.
*Liam szemszöge*
-Lou ne szórakozz velem!- kiabált Ash.
-De nem tudom miről beszélsz!- szólt vissza Louis.
-Niall!Ne menekülj!- hallottam meg Adry hangját.
-Békén hagynál?- csapta meg a fülem Niall hangja.
-Én ezt kezdem unni.- sóhajtottam fel.
-Mindjárt vége lesz.- szólalt meg mellettem Harry.
-Honnan veszed?- néztem rá.
-3, 2, 1.- számolt vissza, majd Zayn rohant le a lépcsőn.
-KUUUUUUSS LEGYEN MÁR!- ordította el magát.- Ha most azonnal nem fogjátok be a szátokat akkor én fogom egy baseball ütővel!- erre mindenki elhallgatott és lesokkolva állt.Kivéve engem és Harry-t.Én a tévé felé fordultam és néztem tovább a sorozatot.
-Mondtam, hogy mindjárt vége.- nevetett fel Harry.
Itt is a kövi rész :)
Nem a leghosszabb, nem a legjobb, de azért vannak benne "elrejtett fogalmak".Azért annyira nem is elrejtettek, csak észre kell venni.
Légyszi komizzatok!Bárki komizhat!Ja és kaphatnék bár feliratkozót?
Kérdések : 
1. Milyen lett a rész?
2. Tetszik a kép?Mert nekem nagyon *---* :D
3. Hogy vagy?
4. Hogy találtál rá a blogomra?(Nagyon érdekel!)
5. Ööö...Melyik a kedvenc számod jelenleg a 1D-től?

No comments: