Thursday 14 February 2013

13.rész - James és Ash

Zayn ezután visszament az emeletre.
-Mi baja van?- kérdezte Adry egyszerre Ash-sel.
-Perrie turnén van.- válaszoltunk együtt.
-Ez ijesztő.- mondta mindenki.Beleborzongtam ebbe az összhangba.
*Adry szemszöge*
A csendet a telefonom zavarta meg.Elővettem majd beleszóltam.
-Háló?
-Merre vagytok?- hallottam meg Simon ideges hangját, amitől megijedtem.
-Ash...- rohantam oda hozzá és a kezébe nyomta a telefont.- Simon!- mondta.
-Oh, ne,ne!- nyomta vissza.
-Vedd fel!- suttogtam.
-Téged hívott!- nyomta a fülemhez.
-Adry!- szólalt meg.
-Igen?
-Hol vagytok?Titeket kereslek mindenhol!- kiabált.
-Ne aggódj!Már is megyünk.- tette le.Majd tesómat vállba csaptam.
-Au!Ezt miért?- értetlenkedett.
-Szóltál egyáltalán Simon-nak?- szóltam rá.
-Tudtam, hogy elfelejtettem valamit...
-Te, én megöllek!- fenyegettem.
-Ha nem mentem vissza, akkor mindketten halottak lesztek!- szólalt meg Liam.
[---]
-Ne-ne haragudj!- dadogtam mikor a próbaterembe értünk.
-Hol voltatok?- értetlenkedett.Oldalba böktem Ash-t.Most ő jön...
-Csak...kiruccantunk meglátogatni a srácokat.- bökte ki tesóm.
-Mi van?- szólalt meg.- Tudjátok jól, hogy nem mehettek ki egy magatok!Még a végén letámadnak titeket!El kell hinnetek végre, hogy ismernek az emberek!Ha még egyszer történik ilyen, nem leszek ennyire kegyes!
-Sajnáljunk Simon.- mondtuk egyszerre lehajtott fejjel.
-Jó, elég.Próbáljunk.- forgatta a szemeit.
[Szombaton]
*Ash szemszöge*
Pihentünk egy kicsit próba után.Már este van és holnap show...
Fáradtak vagyunk mindketten.De attól még át hívtuk a srácokat, hogy filmezzünk...
Amúgy, már csak 2 banda maradt.Múlt héten csapat esett ki.Borzasztó, hogy amint összebarátkozunk mindenkivel egyre kevesebben leszünk.
Kopogtattak az ajtón, én pedig felálltam és kinyitottam.
-Hali!- köszöntöttek egyszerre.
-Sziasztok!Gyertek beljebb!- engedtem beljebb őket.
Aztán ledobták magukat a kanapéra.
-Na kész is vagyok!- jelent meg Adry.
-Csúcs, akkor te ülsz Brad mellé.- löktem meg.
-Oké...- fújta ki a levegőt, majd leült mellé.
-Szia cica.- emelgette a szemöldökét.
-Még mindig van barátom.- vigyorgott rá.
Helyet foglaltam James mellett, majd elindítottuk a filmet.
Sikerült horrort választaniuk a srácoknak úgy, hogy én már a film elején kész voltam...
Nem szeretem a horrort.Mármint megnézem, de nem olyanokkal akikről tudom, hogy ijesztgetni fognak.
*Adry szemszöge*
Egy ideig Brad vagy átkarolt vagy a hajamat birizgálta...
Ezt a film közepe felé meguntam és egy hatalmasat csaptam a fejére.
-Hagyj békén!- szóltam rá, és arrébb csúsztam.
-Harcias vad macska...Miáu!- karmolászott felém, mire én rácsaptam a kezére.
-Van barátom, és nagyon szeretem.Ezért jó lenne ha nem nyomulnál!- kiabáltam rá.
-Skacok kuss már!- szólt ránk Tristan.
-Áááá!- ordított fel Ash, majd elbújt James mögött.
-Nyugi!- simított végig a hajam James.
-Merre van a mosdó?- nézett rám Tris.
-Arra.- mutatta a folyosó felé.
-Kösz.- állt fel és rohant el.
Aztán Ash előbújt és James szemébe nézett.James romantikusan megfogta tesóm arcát, majd megcsókolták egymást.
Szemeim kikerekedtek, mire Brad értetlen tekintetével találkoztam.Megfogtam a fejét és Ash-ék felé fordítottam, mire neki is teniszlabda nagyságú szemei lettek.

Utálom magam.Utálom ezt a hetet.Utálom a kezeimet...
Egyszerűen utálok mindent...
Rájöttem amire már rég rá kellett volna jönnöm...
Egyszerűen szar a történetem.Ezért nincs komment...Tudom.Rájöttem.
Ezért fogalmam sincs miért írogatok egyáltalán ha nem tudok valami normális részt összehozni amiben van is valami.
Talán ha nem írnék ennyire borzasztón akkor legalább olvasnák a sztorit.
Gyűlölöm magam!
De...Nem is untatlak titeket az én hülyeségeimmel, ezért ahogy szoktam :
Kérdések : 
1. Valentin nap van.Van olyan akivel együtt töltöd?
2. Milyen blog sztori szoktak megfogni téged?
3. Van legjobb barátod?Ha igen, mióta ismered?
4. Van olyan a családodból akire bármikor számíthatsz?

2 comments:

VikyPeace said...

Szia! Szerintem jó a történet. Nem lenne érdemes abba hagyni..igaz már énis tapasztaltam, hogy ha már sok rész van első évad második vagy több..akkor nem igazán lesznek új olvasók ...mivel nem sokan szeretnek ennyit olvasni...de hidd el nekem tetszik a történet:))

Adry said...

Oké, köszi a tanácsot. :D