Wednesday 16 January 2013

9.rész - Az AA nagy popsztár lenne később...

[Mentorháznál]
Lazultunk és szórakoztunk a többi csapattal együtt a nagy megmérettetés előtt.Beszélgettünk a többiekkel és ismerkedtünk egymással.A srácok medencéztek és néhány lány is, de én inkább ki maradtam a "buliból".Ash épp indult meg felém, kijöve az házból amikor a víztócsa miatt megcsúszott és sikeresen James ölébe esett.
-Bocsi.- nézett rá Ash James-re.
-Semmi baj.- mosolyodott el a srác.
-James, ne nyomulj.- nevetett fel Brad.
-Csak megcsúsztam...- háborodott fel Ash, majd leült mellém.
-Hé, nyugi!- nyugtattam.
-Egyszer megütöm ezt a Brad gyereket.- idegeskedett.
-A vámpírokat nem tudod bántani.- nevettem, mire értetlen fejjel nézett rám.- Mivel a bandájuk neve 'The Vamps'...- magyaráztam.
-Jaa, értem.- nevetett.
[Pár órával később]
Gyakoroltuk a szövegünk, ugyan is mindjárt nekünk kell Simon elé állnunk megmutatni, hogy miért vigyen minket is magával az élő show-ba...
Mi jöttünk ezért fogtuk a mikrofonokat és kiálltunk a mentorunk elé.Megszólalt a zene, majd Ash kezdett énekelni.Néha el is felejtem milyen gyönyörű hangja van tesómnak.
Már a vége felé voltunk a számnak és az utolsó refrénnél éreztem, hogy átcsúsztam Usher hangjába.Már másodperc késéssel visszaváltottam az enyémbe, majd vége lett a számnak.Simon bólintott, hogy mehetünk, mi pedig elmentünk onnan.Amint hallótávolságon kívül voltunk elkezdtem sírni.
-Hé-hé-hé!Mi bajod?- ölelt át Ash.
-Elrontottam!Elrontottam!- sírtam tovább.
-Mit rontottál el?- értetlenkedett.
-Jaj, ne csináld!Tudom, hogy észrevetted!- engedtem el.- Belecsúsztam az előadó hangjába!
-Mi?Adry, nyugi már!Észre se lehetett venni!Én legalább is nem érzékeltem.- nyugtatott.
-Kész szerencsétlenség vagyok...
-Ne már!Ha én nem vettem észre akkor tuti, hogy Simon se!
-És ha igen?Mi van ha emiatt nem jutunk tovább?- értetlenkedtem.
-Nyugodjál már le!- szólt rám. -Ha nem jutunk tovább akkor nem azért lesz.Fogd már fel!
-Jó rendben, csak ne kiabálj...
Kicsit sikerült megnyugodnom ezután, már csak tovább izgultunk a holnapra.
[Másnap]
Mi jöttünk.Végre megtudjuk, hogy Simon-nak kellünk-e vagy sem.Leültünk a kanapéra a mentorunk elé.
-Nos lányok.Tudjátok én döntöttem.Hatból választottam hármat.Nagy nehezen de sikerült.- kezdett el magyarázni.- Nagyon tehetségesek vagytok és örülök, hogy végül is titeket nem kellett összeállítani.Testvérek vagytok ami miatt kiegészítitek egymást és az kell mondanom, hogy az AA nagy popsztár lenne később...- hallgatott el.Itt voltam olyan szinten, hogy egyszerre voltam mérges és csalódott.Mérges voltam magamra, hogy elrontottam és csalódott, mert emiatt nem jutottunk tovább.- De én addig nem várok!Úgy, hogy jöttök velem az élő showba!- szólalt meg.Felkaptam a fejem és kikerekedtem a szemeim, tesóm pedig elkezdett sikítozni.Majd én is csatlakoztam hozzá.
-Köszönjünk Simon!- mondtuk egyszerre majd átöleltük.
[Később]
Visszamentünk a szokásos helyünkre.Ott előkaptam a telefonomat és felhívtam Harry-t.
-Szia.Na mizujs?- szólt bele.
-Na ki jutott be az élő show-ba?!- mondtam hülye hangnemben.
-Úristen!Gratulálok!- nevetett fel.- Mondtam én, hogy ügyesek lesztek.
-Igen igazad volt.- mosolyodtam el.- De azért Simon is megszívatott minket...
-Na mi történt?- érdeklődött.
Aztán elmondtam mindent.A tegnapi rontásomat és a mai monológját.

Szörnyen röstellem magam, hogy csak ma hozom a következő részt.Egyszerűen nem tudom mi van velem.Ezt a részt is nagyon szörnyelletesen "írtam meg". Ötletem van, tudom, hogy mit akarok, de egyszerűen nem tudom leírva megfogalmazni.Ne haragudjatok!Fogalmam sincs mi van velem.Panaszkodhatnék az időre vagy a tanulásra, de az igazat megvallva nem hazudhatok...
Egyszerűen lusta vagyok.Lehet, hogy tartok egy kis szünetet, erő gyűjtésként, de hát nem tudom.Majd meglátjuk.
Kérdések :
1. Kedvenc színed?
2. Van-e más kedvenc bandád a 1D kívül?
3. Milyen a kedved?
4. Miért olvasod a blogom?
5. Hogy találtál rá a történetemre?
Szeretlek titeket! ♥

2 comments:

hunczuth said...

Sziaa
huuuh amikor a címet olvastam kezdtem beparázni mert lehet nem jutnak be.amikor az arész volt hoogy át csúszott az énekes hangjába akkor már izgultam hogymi lesz de végül bejutottak ez a lényeg. :)
Hidd el nem gond ha csúszól pár napot , én tudok bármeddig is várni. Ha úgy gondolod hogy pihenned és erőt kell gyűjtened az íráshoz akkor nyugodtan írd ki hogy egy kis pihit akarsz de aztán jössz.
1. a fekete , lila , fehér , piros , kék , és stb. kivétel a rózsaszín
2. Hát minden fèle zenét hallgatok de nincs annyira kedvenc bandám az 1D-n kívűl
3.hát fáradt vagyok és fáj a bal szemem. Lehet hogy egy kisebb kötőhártyagyulladást kaptam. :/
Ma volt az ofőnk vizsgázni és azt mondta hogy ha sikerült neki ír egy smst de viccből hozátette hogy ha nrm sikerül akkor nem fog írni. Hàt nem ìrt smst szóval vagy sikerült vagy annyita fáradt volt hogy leszarta hogy mi izgulunk ezért nem küld... Na mindegy
4.mert k***a jó, jó a fogalmazásod , érdekes maga a story, mindig meglep
5.az eggyik facebookos oldal blogos versenyén volt belinkelve , ott kutakodtam még nyáron hogy mi a faszt olvassak mert nem akarom hogy a kőszívű ember fiait a kezemben lássam. Utàlom azt a könyvet. Bármely könyvet elszoktam olvasni de ebbe megakadtam a 130. oldalon. Egy mondatot háromszor kell elolvasni mire eljut a tufatomig hogy mi áll benne. Na hadjuk ezt a szart térjünk rá hogy hogyan találtam rá.... Na és azon az oldalon volt tök sok blog és már a tizedik apap storysnál agyfaszt kaptam de rászántam magam hogy nyissam meg a kövit. Annyira meg örültem( vagy örűltem) hogy hirtelen jében felkiálltotam. Tovább olvastam és nagyon tetszett végül már minden nap benézek ugye hogy van-e rész. :)
Én is szeretlek <3

Adry said...

:D azért elvagy XD Amúgy én se bírom azt a könyvet, én már a 12. oldalnál meguntam XD pedig nekünk jövőhéten már jönnek a feladatok hozzá xD
Majd megoldom.
Ha majd lesz az a pihenő időszak akkor majd tuti kiírom de most még nem akarok, mert beleőrülök az unalomba...
Juj, arra emlékszem :D az jó volt, rengeteg olvasót kaptam amiatt.De azok elég gyorsan el is mentek...Viszont örülök, hogy kaptak amiatt ilyen olvasókat is, mint te :D
Örülök, hogy volt energiád elolvasni az 1.évadot :D
Sietek a kövivel :) ♥