Saturday 19 January 2013

10.rész - Félek...

[5 nappal később]
2 nap és élő show.Olyan vagyok, mint egy felrobbanni készülő bomba.Minden aprócska megszólításra és képes vagyok felüvölteni.Mi tagadás izgulok és félek egyszerre.Nem vagyok hozzá szokva, hogy élőben lépjek fel az egész ország előtt.Persze szerencse, hogy nem egyedül, hanem Ash-sel.
Nem amiatt izgulok, hogy elfelejtem a szöveget, mert egyáltalán nem.Attól félek, hogy látnak az emberek.Néznek és várják mit csinálok.Jól előadni csak akkor lehet ha élvezed.Én élvezem is, a próbákon is tök jól érzem magam és örülök, hogy éneklek.
A legjobb, hogy ebben a pár napban Simon segített abba, hogy ne csússzak el a hangokban.Sokat gyakorolt velem, hogy megtartsam a hangom.Hát, igen...Ez a "képesség" áldás és átok egyben.
Megtanultam irányítani a hangom.Tudom, hogy válasszam el az enyémet másétól.
Már nem is félek Simon-tól.Tényleg nagyon jó mentor.Igaza volt Harry-nek.Többször kellene hallgatnom rá.
A dal amit előadunk egyszerűen, tökéletes.Vad és kiemeli, hogy mi milyenek is vagyunk.Két fiatal lány aki csak éli az életét...
[Show]
Idegesen járkálok fel-alá.Mindjárt mi jövünk.Tiszta ideg vagyok.
Most játsszák be a videónkat...
*Videó*
-Oké, még mindig nem hiszem el, hogy itt vagyunk.- nevetett Ash.
-Igen.Ez egy álom.- mosolyogtam.- Olyan, mintha...nem is tudom mihez hasonlítsam...- gondolkoztam el.
-Az a gond, hogy ezt nem tudod mihez hasonlítani.- szakította félbe gondolkozásomat.- Ezt átélni kell, hogy értsd mi is történik velünk.
*...*
-Elköszöntünk a szeretteinktől...- szólaltam meg.
-Neked volt a legnehezebb.- nevetett.
-Jól van na.Tudom.- forgattam a szemeim.- Kicsit érzelmesebb vagyok a búcsúzkodásban, mint te.
-'Úgy fogsz hiányozni'...- kezdett el színészkedni.
-Na jól van ám!- löktem meg.- Tény, hogy nehezen búcsúztam el a barátomtól, de ez nem jelent semmit.
*...*
-A srácok sok sikert kívántak nekünk és tanácsokkal láttak el minket.- Ash.
-Jól esett, hogy így bíznak bennünk.- folytattam.
-Nem okozunk csalódást!- nevetett.
*Jelen*
Lement a videó, mi pedig kiálltunk a színpadra.Felkapcsolódtak a fények a zene pedig megszólalt.
Ash elkezdte a dalt, majd én is besegítettem neki a 'rap' szerű résznél.Majd pedig közös...
-C'mon, c'mon, c'mon.- énekeltünk.Itt már sikerült elmosolyodnom és úgy dalolásztam tovább.
Csak élveztem ezt az egészet és a legjobb formámat próbáltam nyújtani.
-I don't wanna go to sleep.I wanna stay up all night.I wanna just screw around...I don't wanna think about.What's gonna be after this.I wanna just live right now.- folytattam a dalt.Majd ugyan ezt együtt is elénekeltük.Majd a refrént is lenyomtuk...

Remélem megfelel a rész tartalma és hosszúsága.Ha igazán bunkós hangulatban lennék akkor leírtam volna addig, hogy kik jutottak tovább és csak őket hagytam volna a végére és, hogy agyon izguljátok magatokat ott hagytam volna abba. XD
De nem.Most nincs kedvem bunkoskódni.Ami nálam csoda...Meg is lehet kérdezni a barátaimtól.Le se tagadhatnám XD
Szóval akkor KOMIKAT!
Kérdések : 
1. Hogy vagy jelenleg?
2. Volt-e már olyan, hogy akár 1 szó miatt is képes voltál hisztit csapni?
3. Szerinted aranyos az ilyen lánykérés?
Fiú (egy lappal a kezében) : Hozzám jössz?
Választási lehetőségek : 
a, igen
b, a
c, b
4. Szereted a szombatot?
5. Szereted Ke$ha-t?
6. Mit kérdezzek még? XD 
A másik blogomat és nézzétek légyszi!
http://myownstoryes.blogspot.hu/

2 comments:

hunczuth said...

Sziaa
huu tök jó lett :) azon a részen amikor gondolkodik hogy ,, többet kéne hallgatnom Harryre" vagy nem tudom hogy írtadle mindegy azon felröhögtem és este olvastam. A hugaim huzzák a lóbőrt én meg azon paráztam nehogy felébredjenek de szerintem egymás után öt helikopáter repüpne el a panel mellett arra sem kelnének fel.
Ha ugy írtad volna meg akkor agyfaszt kaptam volna a következő részig...
1. Hát egy picit fáradtan de egyépként jól ( ritka pillanatok egyike) igaz ma voltunk szánkózni a hugaimmal és akkorát burultunk. Véglis vicces volt csak a lábamra estünk ami kicsit lila lett de megérte :) Te voltál már szánkózni ?
2.persze. Volt amikor elköltöztünk apumtól igaz akkor csak kiakadtam de nem hisztiztem. De amikor anyum első barátja apu után se szó se beszéd (csak agyumnak mondta én meg smsben kaptqmezt a csodás hírt :/) elment akkor hisztiztem igaz ez se tartott sokáig kb. 1 nap csak ugye azért akit befogatsz és már megszokod hogy nálad lakik akkor elég nehézkes elnézni hogy többet nem találkozol vele.de az ilyen kis dolgok mint egy könyv vqgy egy cipő miatt is szokam de az nem tart soká két percnél. Ja akkor szoktam nagyon hisztizni amikor az anya tesója Öcsi (mi így hívjuk mert ugye anyu öccse de magasobb nála ami nem nehéz mert anyum csak 160 cm) megigéri hogyeljön hozzánk aztán lemondja és azt mondja hogy majd a következö napon de én már tudom hogy ha már egyszer lemondja nem fog jönni és nekem mindig ( na jó a legtöbbször) igazamvan ezért már az nap kicsapom a hisztit mert megigérte de jó megértem hogy nemtud bejönni mert dolgozik vagy nincs busza de akkor nagyon de nagyon szeretem mert olyan mintha a bátyám lenne. Tök hasonlítunk igaz nem külsőre hanem belsőre pl. mind a ketten lökötek vagyunk ès imádjuk a rajzfilmeséket meg piszkálni a hugaimat.
3. Hát ööö asszem a c. a jó válasz a kérdésedre vagy várjál lehet hogy a b. jajaj vagy az a. huh nem tudok választani
4. Igen az a kedvenc napom ahéten.
5. Hát nem igazán hallgatok női előadókat de nincsenek annyira rossz számai
6. Fogggggggggggggalmam sincs. :)
Na pápá és várom a részt

Adry said...

Szia :D
Én nem és nem is fogok.2 okból.1, nincs szánkó.2, nincs kivel :/
Aha...akkor eléggé hisztis vagy.Vagy csak ritka eset?Csak vicceltem! :D (vagy nem... XD, de tényleg csak vicceltem.)
Oké :D
Az jó, mert nekem sincs XD
Én is várom :D (bár jelen pillanatban még el se kezdtem :/)