Friday 11 January 2013

8.rész - A mentorunk nem más, mint...

-Hihetetlen, hogy itt vagyunk!- sikított bele a telefonba.
-Megkaptátok már a mentorotokat?- érdeklődtem.
-Nem...Majd holnap derül ki, hogy ki kapta a csapatokat.- adott választ.
-Aha...Szerinted kit kaptok?- kérdezte.
-Nem tudom.Szerintem vagy Nicole vagy Gary.De lehet akár Louis is vagy Simon.- nyelt egyet a végén.
-Most mi bajod Simon-nal?Nagyon jó mentor!- nevettem.
-Lehet, de kicsit ijesztő a természete.- magyarázta.
-Hidd el majd elmúlik.Nem lesz ijesztő egy idő után.
-Oké, rendben.- fújta ki a levegőt.
-Adry, gyere már!- hallottam egy srác hangját a másik oldalról.
-Nyugi már, mindjárt.- szólt vissza.- Bocsi, csak néhány baráttal elmegyünk kávézni, ezért mennem kell.
-Néhány barát, mi?Ki volt ez a srác?- érdeklődtem, talán kicsit idegesebben, mint kellene.
-Megint kezded?- szólt rám.- Az egyetlen aki féltékenykedhetne az én vagyok, nem te!Ki tudja mit csinálsz amíg én itt benn énekelgetek.De nem teszem, mert bízom benned és szeretlek.Te miért nem?
-Bízom benned és szeretlek...
-Hát, nem igazán érzem.
-Oké, nem zavarlak.Jó kávézást.- mondtam.
-Sokkal jobb.- nevetett.- Na szia.
-Szia.- tettem le, majd hosszan kifújtam a levegőt.- Csúcs...- motyogtam magam elé, majd felmentem a hálóba és ledőltem az ágyra.
*Adry szemszöge*
Én, Ash, Eric és Tiffany elmentünk a közeli kávézóba, ami jelen esetben a StarBucks volt.Mindenki leadta a 'rendelését' majd leültünk egy asztalhoz.Aztán Tiffany kérdést tett fel nekem.
-Amúgy mi tartott ilyen sokáig?
-A barátommal beszélgettem.- adtam választ a kérdésre.
-Ennyire nem bízik benned, hogy folyton hívogat?- nevetett fel Eric.
-Nem, én hívtam fel.Gondoltam megosztom vele, hogy mi történik velem.- vigyorogtam vissza gúnyosan.
-Áh, szóval te nem bízol benne.- szólalt fel Tiff.
-Mi?- értetlenkedtem.
-Miért nem?Reggel is beszéltetek...Minek kell egy nap 60-szor beszélni?
-Először is, mert hiányzik és legalább a hangját hallgatom.- válaszoltam.- Másodszor pedig nem 60-szor csak 4-szer...- folytattam.
-Tiff, ne csesztesd már!- szólt rá tesóm.- Így is van elég baja az új kapcsolat miatt...- nevetett fel.Mire Tiffany is.
-Ez nem vicces!- mondtam sértődötten, de elröhögtem magam.
[Másnap]
Várunk és várunk.A további 5 csapattal együtt várunk, hogy megtudjuk ki a mentorunk.
-Ez idegőrlő...- idegeskedtem.
-Az.- értett velem együtt Ash.
Pár perc múlva hirtelen kinyílt az ajtó és megláttuk a mentorunk.
-De rég voltak már csapataim!- nevetett fel örömébe...Simon.

Kérdések : 
1. Örülsz, hogy innentől már jönnek a hosszú részek?Mert igen :D
2. Szerinted tovább jut az AA az elő show-ba?
3. Elég 3 naponta a részek, csak próbálkozzak meg újra 2 napontaival?
4. Milyen átlagod lesz a félévidben? :)
5. Hogy vagy jelenleg?
Lusta vagyok most "regényeket" írni a hozzászóláshoz, úgyhogy most csak ennyi :D

2 comments:

hunczuth said...

sziaa
tök tuti rèsz lett :)
hát én nem "ismerem" ugymond annyira Simont ezért nem tudom milxen lehet..de talán annyit kivettem a néha néha nézett xfactorbol hogy elég kritikus.
1. igeeeeeeeeeeeeeennnnnn :DD
2.Hát nagyon de nyagyon de nagyon de nagyon szeretném és remélem is :)
3.hááát szivem szerint azt mondanám hogy naponta hozd de az neked rohatul nehéz lenne ezért nekem mindegy mikor hozod :) ( de ha lehet minnél előbb :D)
4.háát eléggé szar :/ nagyon elrontottam nem tanultam mindig óráról órára ezért becsusztak az egyes kettesek :// neked?
5. fuu hát hiányzott az ofőnk aki egyben a német tanárunk ezért 3 óràn keresztül a föci tanárunkal voltunk. első órába asaját termünkben voltunk és nem volt függönyünk ezért az amerika térképeket ragtuk az ablak kilincsre de pont az a lyuk maradt üresen ahol a digi támlánkon néztük a filmet ( a gladiátort ). hát nem jártunk sikerrel ezért elterveztük hogy a kövi órán teremcserét folytatunk vmelyik osztállyal hogy lássuk a filmet.
a nap végére láttuk a film felét de nekem nagyin tetszett, igaz én bármely filmet megnézek :)

de ez nem érdekes.. képzel tegnap reggel amikor lementünk hogy meg hallgassuk a múlt havi sport és egyéb eredményeket. már befele is csak a vészkirájaton tudtunk be menni mert a bejárat beszorult....asszem a kilincs nyelve törött bele na mindegy. végig hallgatuk a dirit utána meg néztük az időt... 8:01 a k***a életbe gondoltuk magunkba mert fizikánk az első és feleltünk volna.. na bele törödtünk a sanyarú sorsunkba és indultunk a vészkijárathoz mert ugye csak azon lehetneki menni.. ahha denem nyilt! a gondnokunk próbálta feszíteni, neki dőlt, rugtosta, neki ugrottsk a nyolcadikas fiuk is de semmi.. hát ez fasza gondoltam, igaz én tök murinak tartottam de a tanárok kevésbe mert az összes tanár +diák lennt volt. na szóval több mint 100 diák lent volt és be voltzárva a tesi terembe. tök zsír nem? na kb 30-35 percel kèsöbb valami büdöset éreztem és monták hogy mehetünk vissza asuliba mert nekünk külön van, van egy alsós suli aminek az udvarán van a tesiterem és van a felsös suli aminek az udvarán egy ebédlő van de az alsóba is van egy ebédlő..
na ott tartottam hogy kijutotunk valahogy és késöbb kiderült hogy flexszel levágták kívülről a bejárati aj tót és kimehetünk. amikor kiértünk láttuk hogy atesiterem falára van támasztva az ajtò és rajta a papír hogy ,, kérem csukja be az ajtót '' háát okéé mondom, egyik oszttársam mondja hogy : oké mehetünk és elkezdi fel emelni az ajtót hát az én oszttársaim se a leg normálisabbak de ez már más téma. aztán felértünk a fizika terembe és a fizika tanárunk lezárt minket utána el mesélte az ő szemszögéből csak ő még elöbb bent volt mert már akkor ott volt amikor a bejárati ajtó nem nyílt mert még ő azon ment be. és amikor már a vészkjáratot sem lehetett kinyitni feldopta az ötletet ( egyépként rohat vicces egy tanár tök birjuk) hogy milenne ha kitörnénk az ajtót az eggyik paddal. hát eggyik osztájtárdam ugy gondolta (de sztem mindenki) hogy megfogják a padot a honok alatt szorìtják két kézzel és megrohamozzák az ajtót mint a háborus filmekben ahogy kitörik a kapukat.hát a tanár bá nem így gondolta hanem: ráfektetjük a padot az ajtóra ugy hogy rá lehessen álni és igy kitörok az ajtò. megint megszólalt édes kedves ( egyébként sík hülye) biztos hogy befog-e szakadni attól a súly? háta tanár úgy elkezdett röhögni igaz amikor nálunk tartja az órát mindig röhög szóval és elkezte magyarázni hogy ha 6an ráálnak akkor semilyen épp ajtó nem maradna a világon mert tuti hogy beszakad majd aztán még beszélgetünk hogy ő még 8 és fél év alatt ilyet még nem tapasztalt és kicsöngettek és mehetünk kémia tz-t írni :// de jó kis nap volt nem? :)

Adry said...

Sziaa :)
Először is köszönöm a tartalmas és hosszú kommented :D Nagyon érdeked volt, végig röhögtem magam, persze részvéten a beragadásokért...
Nekem a félévin egész jó lesz 4-es átlag körül, mert csak kettő 3mas a legrosszabb jegyem :D
Azért neked se volt unalmas napod az biztos...
Én is tz-t írtam KÉMIÁból XD meg feletel BIOSZON FÖCIT XD és ezért megkaptam a 4est.Annyira jó vagyok XD jaaa várj a csütörtök volt...Hmmm.
Pénteken az annyiból állott, hogy első órán megtanultunk tanulni XD második órán szént untam a fejem Széchenyi, Kossuth, Wesselényi meg a nem tudom kiken...harmadik óra viszont tök jó volt, mert angol és én imádom az angolt :D utána pedig irodalom volt...hmmm..Mit is csináltunk irodalmon?Basszus, nem tudom XD De gáááz...mindegy valami verset elemeztünk.Aztán tesin, meg kiderült, hogy nem jutottam tovább a ping-pong bajnokságban :/ utána meg elszöktem szakkörről és hittanról...Egyedül lettem volna, mert barátnőm beteg és úgy nem leszek ott XD
Szóval jah, XD Jaah, megszereztem Harry-s posztert, de azt is csütörtökön XDD na de na...Nem is untatlak :D
Imáádlak ♥ *---* :D