Saturday 29 December 2012

3.rész - A tábor kezdete

[Otthon]
-Elhiszed ezt?Bent vagyunk a táborba!- kezdtem el sikítozni mikor beléptem a házba.
-Hé!Nyugi.- karolt át.
-Te nem így reagáltál anno?- érdeklődtem.
-Nem.- mosolyodott el.- Én nem sikítoztam.- nevetett.
-De te is örültél.- mosolyogtam.
-Az nem kifejezés.- csókolt meg.
-Na akkor menjünk pakolni.- indultam meg a lépcső felé.
-Ünk?- nézett rám nagy szemekkel.
-Légyszi!Tudod, hogy ha egyedül pakolok akkor elteszem az egész szekrényt.- néztem rá bociszemekkel.
-Jó, oké.Csak...- takarta el az arcom a kezével.- Csak ne nézz így rám!- nevetett.Elkaptam a kezét és felhúztam a szobába.
Felnyúltam a szekrény tetejére a bőröndért, de Harry átkarolt és arrébb húzott.
-Majd én.- mosolygott rám.Majd levette.
-Férfiak...- forgattam a szemeim összefont kezekkel.
-Mit mondtál?- fordult felém értetlenül.
-Semmit, semmit.- válaszoltam.
-Akkor pakoljunk.- csapta össze a tenyerét.
Odaálltam a szekrény elé, majd kinyitottam az ajtaját.
[A táborház előtt]
-Hát, akkor majd beszélünk.- búcsúztam el barátomtól.
-Ügyesek legyetek.- csókolt meg.
-Ha sikerült kinyalakodnotok magatokat, mehetnénk?- idegeskedett Ash.
-Persze.- néztem Harry szemébe.- Szia.- mosolyodtam el.
-Szia.- ölelt meg.
-Gyere már!- kapta el a karom és húzott.Integettem, majd megfordultam.
-Most mi bajod van?- értetlenkedtem.
-Azt, hogy két hétig tart mire kinyögtök egy szia-t.- válaszoltam.
-Nem.Nem ez a bajod.- vigyorodtam el.- Beszélj Niall-el.Tudom, hogy még mindig szereted.És azt is tudom, hogy ő is téged.- böktem oldalba.
-Hagyjál már.Nem pasizok.Még gyászolom Logan-t.- nevetett.
-Mert olyan hű, de komoly kapcsolatotok volt, ugye?...- forgattam a szemeim.
-Jó, oké.Nem 2 évig tartott, mint egyeseké, de legalább nem gondoltam folyton Ő rá...- hajtotta le a fejét.
-Hé!Az a 2 év szép volt, egészen addig amíg vissza nem tértek az emlékeim.- magyarázkodtam értetlenül.
-Vagy is, Kendall szereted?- emelgette a szemöldökét.
-Nem!Dehogy...- vágtam rá rögtön.- Harry szeretem.- mosolyodtam el.- Mindig is őt szerettem.Csak későn jöttem rá.
-Ha te mondod...- nevetett fel.
Bementünk a épületbe, majd lepakoltunk.

Tudom nem lett a leghosszabb és legjobb, de ilyen is kell XD
De azért komizzatok, légyszi!!Jöhet bárki véleménye :D puszi ♥

2 comments:

hunczuth said...

Szia
szerintem ez is jóra sikeredett, mert vannak olyan blogok ahol a szerinted ilyen "töltelék "részek azok leíró részekre vannak megírva
Már nagyon várom a következő fejezetet :)
U.i.: Ha majd nem jutok géphez/telefonhoz addig is B.Ú.É.K. neked és a csalàdodnak is <:D

Adry said...

Szia.
Én ahhoz, hogy leíró részeket írjak túúúúúúl lusta vagyok XD és köszi.
Képzeld én is :D (igazából kész van már)
Köszi szépen, nektek is :D